Antena Meniu Search
x

Video A plătit 11.000 de euro pe mobila de bucătărie și așteaptă comanda de 6 luni. Compania acuzată că a păcălit sute de români

Sute de români se plâng că au plătit, acum luni de zile, avansuri de mii de euro, în speranţa că vor avea bucătăria sau dressingul visat. Doar că, mobila n-a mai ajuns, la telefon nu mai răspunde nimeni iar magazinele se închid acum rând pe rând. Oamenii au făcut plângeri la poliţie.

Andre Rotaru
de Andre Rotaru

la 27.12.2022, 19:48

Vezi și

Cu electrocasnicele în cutii şi cu mobila imaginară. Aşa arată bucătăria lui Valentin pe care a plătit deja 11.000 de euro. De şase luni aşteaptă comanda 

Valentin, păgubit: Ei cereau 70% avans, dar îţi propuneau 10% discount din toată suma dacă plăteai 90%. Întârzierile au început cu două săptămâni înainte de termenul iniţial stabilit prin contract. De la prima întârziere a urmat o serie nesfârşită de alte întârzieri. 

Valentin nu este singurul păgubit. Peste 800 de români s-au înscris pe un grup de Facebook numit Clienţi versus Bismobil Kitchen, unde îşi împărtăşesc experienţele nefericite si se sfătuiesc ce să facă. Oamenii se plâng că la telefon sau mailuri nu le mai răspunde nimeni şi nici la sediile firmelor. 

Andre Rotaru, reporter Observator: Este ora 15, teoreic suntem în timpul orelor de program, însă, în interiorul acestui showroom nu este nimeni. Rând pe rând magazinele s-au închis iar pe geamuri au apărut aceste afişe în care oamenilor nu li se spune practic nimic. 

Clienţi: Am venit în showroom, am fost amânaţi de două-trei ori, până am ajuns astăzi în situaţia în care de azi-dimineaţă ne-am întâlnit aici. 

ReporterVreo şansă să ve recuperaţi paguba?

ClienţiDin ce am citit pe net, recenziile, nicio şansă. 

Client: Ne-au zis că mobila va veni în patru luni. Noi voiam mobila, n-am fi vrut banii înapoi. 

Angajaţii se plâng că nu şi-au primit salariile

Angajaţii spun că nu şi-au mai primit salariile. 

Angajat: Acum, practic, nu am luat de două luni de zile. Salariul pe ultimele două luni, plus zile de concediu rămase, nu a fost achitat absolut nimic. Nu se ştie dacă vom mai primi banii, ni se tot spune că nu sunt bani. 

Firma Bismobil Kitchen este deţinută de un om de afaceri din Republica Moldova. Într-un răspuns pentru Observator, administratorul spune că fac tot posiblul pentru a onora toate comenzile. Pe site-ul companiei este postat un mesaj care anunţă că au oprit vânzarea în toate cele 14 puncte de lucru. 

Mihail Saran, fondator companie: Producem în jur de 200 de bucătării lunar. Şi termenul de livrare ne-a dat un pic peste cap. La moment, compania se confruntă cu anumite provocări. Începând anul cu anumite provocări ca război sau alte chestii, majorări, transport, logistică şi aşa mai departe. 

Clienţii păgubiţi au făcut plângeri la protecţia consumatorului şi la poliţie. 

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

V-a trezit suspiciuni culoarea puilor din magazine?

Observator » Evenimente » A plătit 11.000 de euro pe mobila de bucătărie și așteaptă comanda de 6 luni. Compania acuzată că a păcălit sute de români