Antena Meniu Search
x

(P) Vlad Ciuburciu (Vascar): Preparatele noastre trebuie să atingă o notorietate națională, nu doar regională

de Redactia Observator

la 09.09.2021, 16:28

Vascar, unul dintre principalii producători de mezeluri, specialități din carne, conserve, semipreparate și carne fresh din România, este o companie cu o tradiție îndelungată și o notorietate mare în regiunea Moldovei. Înființată în anul 1984, la Vaslui, sub numele de Industria Cărnii, compania sărbătorește anul acesta 37 de ani de activitate neîntreruptă. În prezent, Vascar deține 21 de magazine proprii în județele din Moldova, însă produsele sale se găsesc și în supermarket-uri și hypermarket-uri din întreaga țară, precum și în raioanele cu produse tradiționale ale marilor magazine din țări cu comunități importante de români.

Vascar este, astăzi, unul dintre principalii angajatori din regiune, întrucât fabrica cu o capacitate mare de producție de la Vaslui are peste 400 de angajați, dar și unul dintre cei mai importanți contributori la bugetul local. În ultimii 5 ani, compania a efectuat plăți în valoare de 8 milioane de euro la bugetul de stat, dintre care 2,3 milioane de euro în 2020. De asemenea, compania condusă de Vlad Ciuburciu este implicată în comunitatea locală prin donațiile pentru sănătate, susținerea învățământului dual, ajutorul acordat persoanelor defavorizate, dar și alte proiecte din domenii precum sănătate, educație, sport și social.

Vlad Ciuburciu: "Am adus în cadrul Vascar o abordare de business mai ancorată in prezent"

Din momentul în care a preluat conducerea companiei, în octombrie 2017, Ciuburciu (Vascar) a țintit creșterea notorietății acesteia la nivel național. "Am preluat conducerea executivă a companiei Vascar în octombrie 2017. Anterior, am lucrat în departamentul de marketing, calitate în care am interacționat cu toate celelalte departamente, de la vânzări și producție la financiar și achiziții, învățând de la fiecare. Pentru mine personal, a fost o provocare să demonstrez că pot dezvolta business-ul familiei, iar rezultatele au apărut rapid, ceea ce nu poate decât să mă bucure", a declarat acesta.

Pe acelaşi subiect

Vlad Ciuburciu dorește ca produsele Vascar să fie apreciate de toți românii, nu doar de cei din regiunea Moldovei. "Am preluat o companie stabilă, cunoscută și apreciată la nivelul județelor Moldovei. Ceea ce am adus nou este, însă, o abordare de business mai ancorată în realitățile prezentului, ceea ce a dus la o creștere a notorietății companiei și a brandurilor sale - Vascar și Moldova în Bucate - la nivel național. Mă bucur că am reușit să creez un brand de succes, brandul Moldova în Bucate, care a cucerit rapid românii din întreaga țară. Îmi doresc ca, în următorii ani, Vascar să devină o companie cunoscută și apreciată de orice român", spune Directorul General.

Vascar, venituri de 22,8 milioane de euro la finalul anului 2020

Compania Vascar a raportat venituri de 22,8 milioane de euro la finalul anului 2020, o creștere de 13% față de anul anterior. Totodată, în ultimii 5 ani, compania cu sediul în Vaslui a investit peste 5 milioane de euro în retehnologizare și modernizare, dintre care 1,5 milioane de euro în 2020, la care se adaugă 3 milioane de euro sub forma investițiilor contractate pentru anul 2021. Cu ocazia împlinirii a 37 de ani de activitate, Vascar a lansat strategia de sustenabilitate pentru perioada 2021-2024.

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Vă tentează să mergeţi în vacanţă cu rulota în loc să vă cazaţi la hotel?

Observator » Evenimente » (P) Vlad Ciuburciu (Vascar): Preparatele noastre trebuie să atingă o notorietate națională, nu doar regională