Cine este tânărul care se ocupă de contul de TikTok al Primăriei Braşov
Ironii fine, informație succintă și mesaje care ajung direct la cei mai tineri utilizatori de internet. Așa arată contul de TikTok al Primăriei Brașov, locul din care adolescenții află cu zâmbetul pe buze despre buget, deszăpezire sau transportul local.
De Claudiu Loghin la 11.01.2022, 14:47În noiembrie, pe contul de TikTok al Primăriei Brașov a apărut un clip video cu utilaje de deszăpezire, muzică hip-hop și un comentariu scurt: luăm iarna prin surprindere. A fost postarea care a dat naştere unui război al ironiilor, în mediul online. Un cont fals de TikTok cu numele "Primăria București" a răspuns sec: "sunteți slabi", iar braşovenii au reacţionat.
Primăria Brașov e pe Tiktok din septembrie anul trecut. De cont se ocupă Cosmin. Lucrează la Departamentul de Comunicare al Primăriei şi e absolvent al unui liceu de Teologie şi student la Științe Politice.
Cosmin Albert, administrator cont: "Noi avem videoclipuri şi foarte populare, de sute de mii, peste un milion de vizionări, avem şi de câteva zeci de mii. Nu sunt cele mai populare, dar sunt făcute pentru a transmite o informaţie corectă, cum e acum cu bugetarea participativă."
Temele postărilor Primăriei Brașov sunt legate de transportul în comun, traficul din municipiu, sărbătorile de iarnă, bugetul local sau plata impozitelor. În Braşov. contul de TikTok este asumat oficial de primăria municipiului şi are peste 20 de mii de urmăritori şi nu mai puţin de 378 de mii de aprecieri.
Localnică: "Mi-a plăcut ce am văzut pentru că, nu pot să mint, stau destul mult pe TikTok şi e o abordare pentru toţi tinerii care au această aplicaţie, ca să-şi promoveze ideile primăria."
Cea mai populară postare de pe contul de TikTok al primăriei Braşov este legată de sistemul de transport public din Brașov şi are peste un milion de vizualizări.
Timişorenilor le place sa se laude până si cu autobuzele de pe străzi, mai ales că în oraşul de pe Bega ajung şi vehicule electrice anul acesta. Tramvaiul de record mondial pe care îl are Timişoara nu trece neobservat nici pe TikTok. Săgeţile virtuale fine către Primăria Braşov au fost trimise de pe contul fals cu numele "Timişul european", care avea sigla CJ Timiș, iar filmuleţul a adunat 1,3 milioane de vizualizări.
"Contul de TikTok la care faceți referire nu este al Consiliului Județean Timiș. În consecință, am transmis titularului, prin mesaj, faptul că instituția noastră nu dorește să se asocieze cu acesta, iar folosirea siglei nu este legală", a fost reacţia CJ Timiş.
În România, TikTok are peste 6 milioane de utilizatori, devenind cea mai îndrăgită și utilizată platformă de socializare şi, cel mai probabil, în curând, tot mai multe instituţii publice vor crea conţinut pentru publicul de pe TikTok.