Registrul Auto Român a lansat o nouă aplicaţie pentru şoferi. RAReș este "prietenos" şi poate fi accesat 24 de ore din 24
Chatbotul RAReș este disponibil, de astăzi, pe site-ul Registrului Auto Român. Asistentul virtual este "prietenos" și, potrivit unui comunicat al instituţiei, poate fi accesat 24 de ore din 24, atât de pe computer, cât și de pe smartphone.
De Redactia Observator la 30.09.2024, 20:49Registrul Auto Român anunţă, luni, că a lansat Chatbotul RAReş, care este disponibil pe site-ul instituţiei şi prin care publicul poate accesa mai uşor informaţii tehnice, precum data când expiră inspecţia tehnică periodică a maşinii, cum trebuie să procedeze dacă au pierdut cartea de identitate a vehiculului sau cum să obţină o programare într-o reprezentanţă.
RAReș, asistentul virtual de la Registrul Auto Român
"Vrei să verifici rapid când expiră inspecţia tehnică periodică a maşinii tale? Vrei să ştii cum trebuie să procedezi dacă ai pierdut cartea de identitate a vehiculului sau cum să obţii o programare într-o reprezentanţă? De acum poţi vorbi şi cu RAReş, noul nostru coleg virtual care a fost creat pentru a răspunde întrebărilor voastre 24 de ore din 24 pe site-ul Registrului Auto Român (www.rarom.ro)", se arată într-un comunicat de presă transmis, luni, de RAR.
Potrivit sursei citate, chatbotul RAReş a fost proiectat să devină din ce în ce mai bun, dar şi prietenos, pentru că are capacitatea de a procesa volume mari de informaţii şi de a înţelege limbajul natural uman. Pe măsură ce va interacţiona cu utilizatorii, RARes va învăţa continuu din aceste schimburi de informaţii şi va fi mai performant şi mai precis în furnizarea de răspunsuri şi soluţii personalizate.
Astfel, se simplifică accesul la informaţiile despre serviciile şi procedurile Registrului Auto Român, indiferent dacă site-ul este accesat de pe un computer de birou sau de pe un smartphone.