Antena 1, lider în Whole Day şi Prime Time! Next Star, peste Kanal D şi Pro Tv
Zi de top ieri pentru Antena 1. Postul generalist al trustului Intact a fost lider detaşat de audienţã atât pe Whole Day, cât şi în Prime Time, în rândul telespectatorilor din mediul urban
De Redactia Observator la 11.04.2014, 17:23- Alege ce urmează! Tu eşti liderul! Marcel Ciolacu, candidatul PSD la alegeri, faţă în faţă cu Alessandra Stoicescu de la ora 19:30, la Antena 1
- Platforma care a prezis victoria lui Donald Trump scrie despre cine va câştiga alegerile în România. Clasamentul Polymarket
Cea de-a opta ediţie a îndrăgitului show al serilor de joi, Next Star, conduce şi în această săptămână topul audienţelor pe segmentul urban, clasând principalii competitori, Kanal D şi Pro TV pe poziţia a doua şi respectiv a treia.
Astfel, Next Star a fost urmãrit asearã în medie de peste 922 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 9.1% şi 17% cotã de piaţã la nivelul targetului urban, în vreme ce Kanal D înregistra atunci 8.6% rating şi 16% cotă de piaţă, iar Pro Tv înregistra atunci doar 7.5% rating şi 14% cotã de piaţã, cu difuzarea serialelor de comedie „Las Fierbinţi” şi „O săptămână nebună”.In minutul de aur, 21:45, înregistrat aseară pe momentul micuţei interprete de muzică populară, Alina, din Rădăuţi, Next Star a adus în faţa micilor ecrane peste 2 287 000 de telespectatori la nivel naţional.
Prezenţi în numãr foarte mare în faţa televizoarelor, românii au ales ieri producţiile Antenei 1, postul din Bãneasa cucerind clasamentul de audienţã atât la nivelul întregii zile, cât şi în Prime Time, la nivelul publicului urban. Observatorul dimineţii, Observator 16, Mireasă pentru fiul meu, Acces Direct şi Un show păcătos au condus şi ele clasamentul audienţelor la nivelul publicului comercial, 18-49 urban.
Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 4% şi o cotã de piaţã de 16.1% pe targetul all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.
Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români din mediul urban, înregistrând un rating mediu de 8.4% şi 16.4% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã, cu 7.8% rating şi 15.3% cotă de piaţă.
Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, emisiunea impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 21.2% şi un rating mediu de 3.6% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotã de piaţã de doar 9% şi un rating mediu de 1.6%.
Simona Gherghe a spulberat concurenţa ieri, emisiunea Acces Direct impunându-se ca lider de piaţă la nivelul tuturor categoriilor importante de public şi atingând cifre peste dublu faţă de principalul competitor, La Măruţă. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 6.6% şi o cotã de piaţã de 25.3% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci doar 3.6% rating şi 13.8% cotã de piaţã.
Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a fost şi el întâia alegere a telespectatorilor din targetul comercial, 18-49 urban, peste 239 000 de telespectatorilor urmărind în medie aseară Un show păcătos.