De azi, 20 decembrie, o nouă campanie la Observatorul Antenei 1: “Dă mai departe”
Vineri, 20 decembrie, de la ora 19.00, Observator va lansa o campanie specială, “Dă mai departe!”, pentru că a dărui este mai presus de cuvinte, mai mult decât un gest.
De Redactia Observator la 20.12.2013, 09:11Observator, cel mai puternic brand de ştiri din România, este de 20 de ani “mereu aproape”, iar campaniile sale întărit această tradiţie.
Vineri, 20 decembrie, de la ora 19.00, Observator va lansa o campanie specială, “Dă mai departe!”, pentru că a dărui este mai presus de cuvinte, mai mult decât un gest.
Campania “Dă mai departe!” îl are în centrul ei pe Gabriel Ciubotaru, un om extraordinar, care a făcut în jurul lui şi prin proiectul său, “Zâmbetul din cutie”, o adevărată fabrică a lui Moş Crăciun. Ciubotaru, preşedintele asociaţiei “Şansa ta” şi iniţiatorul campaniei “Zâmbetul din cutie”, a ajuns, la zece ani, într-un centru de plasament.
Dar pentru că i-a plăcut să înveţe, a reuşit să-si depăşească condiţia , iar acum, prin campania “Dă mai departe!”, le face viata mai frumoasă copiilor necăjiţi. “Zâmbetul din cutie” este o campanie prin care peste 5.500 de copii din zece judeţe, pregătesc şi dăruiesc cutii cu cadouri de Crăciun pentru cei loviţi din greu de viaţă: copii săraci, fără părinţi sau cu părinţi plecaţi la muncă sau cei care locuiesc în centrele sociale.
Cu ajutorul Consiliilor Judeţene, a Inspectoratelor şcolare şi implicit al şcolilor din aceste judeţe, mii de copii au pus în cutii cadouri pentru cei la care Moş Crăciun uitase să mai vină.
Asociaţia are evidenţa vârstelor celor care primesc, aşa că fiecare dar are o destinaţie precisă ca vârstă: un băiat de şapte ani a pregătit o cutie-cadou pentru un alt băiat tot ce aceiaşi vârstă cu el. Cutiile cu cadouri conţin, de asemenea, şi mesaje de încuraje, desene sau felicitări realizate de cei cărora le pasă cu adevărat de soarta semenilor lor.
Timp de o săptămână, de la ora 19.00, Observator va transmite pentru telespectatorii săi, şapte poveşti speciale despre “Zâmbetul din cutie”, dar şi despre faptul că poveştile de Crăciun se pot îndeplini la “Dă mai departe!”, noua campanie a celui mai iubit brand de ştiri de pe piaţa media din ţara noastră.