Altex România cumpără compania Brico Depot cu 70 milioane euro. Ce se va întâmpla cu magazinele
Grupul Kingfisher plc, companie internaţională de bricolaj, a anunţat vânzarea Brico Depot România către Altex România, pentru o valoare a companiei de 70 milioane de euro.
De Redactia Observator la 18.12.2024, 11:34Potrivit unui comunicat de presă al companiei achiziţia include întreaga reţea Brico Depot, formată din 31 de magazine în 24 de oraşe, operaţiunile de distribuţie, precum şi sediul central din Bucureşti.
"Finalizarea tranzacţiei este supusă aprobării din partea instituţiilor de reglementare din România şi este estimată a se finaliza în prima jumătate a anului 2025", se precizează în comunicat.
Ce se va întâmpla cu magazinele Brico Depot
Reprezentanţii Kingfisher au menţionat că, pe durata perioadei de tranziţie, Brico Depot România îşi va desfăşura activitatea în mod obişnuit, asigurând stabilitate pentru angajaţi, clienţi şi parteneri.
Altex este lider pe piaţa de retail din România, cu peste 130 de magazine la nivel naţional. În cele peste trei decenii de la înfiinţare, Altex s-a transformat dintr-un business local de import de televizoare în liderul pieţei de produse electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia din România.
Kingfisher plc este o companie internaţională din domeniul bricolajului, cu peste 1.900 de magazine şi o echipă cu peste 78.000 de angajaţi. Compania operează în opt ţări din Europa, sub branduri de retail precum: Screwfix, B&Q, Castorama, Brico Depot, TradePoint şi Koctaş.
Brico Depot România este un jucător important pe piaţa de bricolaj şi amenajări pentru locuinţe, cu o reţea naţională formată din 31 de magazine în 24 de oraşe şi o echipă de peste 2.000 de angajaţi.