5 recomandari pentru o carte de vizită care să atragă atenția
Cartea de vizită este în măsură să exprime profesionalismul companiei, dar și o percepție importantă a clientului față de serviciile propuse.
De Redactia Observator la 05.09.2018, 16:30Cartea de vizită este în măsură să exprime profesionalismul companiei, dar și o percepție importantă a clientului față de serviciile propuse.
Tocmai din acest motiv, alegerea modelului, dimensiunii sau a fontului nu poate fi făcută la întâmplare, detaliile fiind elemente obligatorii prezente pe o carte de vizită.
Cum îți alegi cartea de vizită
Stabilește-ți publicul țintă. Gândește-te că în funcție de vârsta medie a publicului țintă, alegi și un font pe care să îl păstrezi în cartea de vizită. Un public tânăr poate avea un font mai artistic, cu un scris curbat sau litere speciale, în timp ce un public mai în vârstă, va avea nevoie de un scris cât mai clar și mai concis, pentru a-l înțelege mai ușor. Fonturile tradiționale sunt ușor de păstrat pe termen lung, reprezentând o mulțumire constantă a brand-ului către clienți. Când vine vorba despre dimensiune carte de vizită, materialele trebuie păstrate în aceeași linie cât mai mult timp, pentru a nu dezorienta publicul țintă.
Păstrează aceleași caracteristici. Brand-ul cu o influență puternică într-o afacere, trebuie să fie ușor de recunoscut în orice circumstanțe. Percepția pe care o lasă publicului, în materie de culori, simboluri, font, slogan, trebuie să fie aceeași indiferent de materialele publicitare pe care le prezintă. Așadar, dacă pentru restul materialelor pe care le folosești, spre exemplu flyere, bannere, folosești un anumit font, încearcă să îl păstrezi și pentru cartea de vizită, bineînțeles la dimensiuni mai mici, cu scopul de a fi mai ușor recunoscut.
Atrage atenția. Logo-ul, numele sau sloganul companiei trebuie să aibă un font puternic, care să atragă priviri. Trebuie să fie utilizate elemente cât mai mari, care să diferențieze datele cruciale de restul detaliilor trecute pe carte de vizită. Încearcă să folosești un font cât mai simplu, fără prea multe ornamente sau chiar informații inutile. Totuși, pentru a nu părea prea banal, nu alege un text comun sau nesemnificativ, până la urmă vorbim despre imaginea brand-ului care trebuie să atragă atenția.
Asortează informațiile și tematica. Fiecare carte de vizită trebuie să aibă propria tematică, o completare a elementelor de prezentare a companiei. Este important să fie alese culori complementare, care să transmită același mesaj convingător în fața clienților. Pentru a te asigura că faci cele mai potrivite alegeri, apelează la un serviciu profesionist de imprimare, în felul acesta primești și consultanță cu privire la tipul cartonului, concepția grafică și modul de imprimare cel mai potrivit.
Un scris lizibil. Chiar dacă pare evident, este important de specificat faptul că scrisul de pe cartea de vizită trebuie să fie cât mai ușor de citit și de înțeles. Un font simplu va asigura o citire mai ușoară, în timp ce anumite fonturi pot face destul de greoi procesul de înțelegere. Înainte să comanzi o carte de vizită, asigură-te că studiezi cu atenție fiecare aspect important.