„2015, Revelionul starurilor” a stabilit un nou record de audiență
2015, Revelionul starurilor”, show-ul de ieri seară prezentat de Dan Negru, a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public
De Redactia Observator la 01.01.2015, 13:55- Alege ce urmează! Tu eşti liderul! Marcel Ciolacu, candidatul PSD la alegeri, faţă în faţă cu Alessandra Stoicescu de la ora 19:30, la Antena 1
- Alegeri prezidențiale 2024 LIVE TEXT. A început votul în diaspora. Primii români au votat în Noua Zeelandă
„2015, Revelionul starurilor”, show-ul de ieri seară prezentat de Dan Negru, a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public și a stabilit un nou record de audiență pentru un astfel de program la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani și la nivelul publicului din mediul urban.
Pe publicul comercial, Antena 1 a obținut o audiență de patru ori mai mare față de ProTv
În intervalul orar 21:49 – 02:00, atunci când a fost difuzat show-ul de divertisment „2015, Revelionul starurilor”, Antena 1 a înregistrat, în medie, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani 16,7 puncte de rating și 35,5% cotă de piață, de mai bine de patru ori mai mult față de ProTv, care a avut doar 4 puncte de rating și 8,5 procente din cota de piață.
În minutul de aur înregistrat pe acest segment de public, 23:04, Antena 1 a înregistrat un rating de 23,6 puncte și o cotă de piață uluitoare, de 47,9%.
La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obținut o audiență de aproape șase ori mai mare față de ProTv
Show-ul prezentat de Dan Negru și-a adjudecat supremația și la nivelul publicului din mediul urban, unde a obținut, în medie, 17,9 puncte de rating și 34,4% cotă de piață, detașându-se astfel foarte mult de ProTv, clasat abia pe locul al III-lea, după Kanal D, cu doar 3,1 puncte de rating și 6% cotă de piață.
În minutul de aur, 23:53, Antena 1 obținea un rating de 25 de puncte și o cotă de piață de 47,1 procente.
La nivelul întregii țări, Antena 1 a obținut o audiență de aproape șase ori mai mare față de ProTv
Și telespectatorii de la nivelul întregii țări au urmărit în număr foarte mare show-ul prezentat pentru al 15-lea an consecutiv de Dan Negru. Antena 1 și-a zdrobit și aici competitorii și a condus în topul audiențelor cu o medie de 17,5 puncte de rating și 31,4% cotă de piață. ProTv, clasat abia pe locul al IV-lea, a avut numai 3,1 puncte de rating și 5,6 procente din cota de piață.
În minutul de aur, înregistrat pe acest segment de public la 23:08, peste 4.500.000 de români urmăreau Antena 1, care obținea astfel 24,6 puncte de rating și 42,1 procente din cota de piață.
„Chef de râs”, lider incontestabil de audiență
Emisiunea „Chef de râs”, cea care a dat startul petrecerii de Revelion, difuzată în intervalul orar 19:55 – 21:49, a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public.
Astfel, pe publicul comercial, Antena 1 a înregistrat, în medie, 10,1 puncte de rating și 21,1% cotă de piață în timp ce ProTv, clasat pe locul al II-lea, a avut 8,7 puncte de rating și 18,1 procente din cota de piață.
Pe publicul din mediul urban, Antena 1 a condus cu o medie de 11,3 puncte de rating și 21 de procente din cota de piață, iar ProTv, clasat tot pe locul al II-lea, a înregistrat 7,5 puncte de rating și 13,9% cotă de piață.
Clasamentul rămâne neschimbat și la nivelul întregii țări, unde Antena 1 a condus detașat cu o medie de 11,4 puncte de rating și 19,5 procente din cota de piață, urmată de ProTv, cu 9,6 puncte de rating și 16,6% cotă de piață.
Întreaga zi de 31 decembrie 2014 a fost adjudecată de Antena 1, pe toate segmentele de public
Telespectatorii au ales să fie Mereu aproape de Antena 1 pe parcursul întregii zile. Postul din Băneasa s-a aflat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor și a obținut, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani 6,2 puncte de rating și 22,6% cotă de piață, în timp ce ProTv a avut de aproape două ori mai puțin, respectiv 3,9 puncte de rating și 14,1 procente din cota de piață.
Pe publicul din mediul urban, Antena 1 a condus întreaga zi cu o medie de 6,5 puncte de rating și 20,8 procente din cota de piață. ProTv a avut doar 3,5 puncte de rating și 11% cotă de piață.
La nivelul întregii țări, Antena 1 a obținut, în medie, 6,9 puncte de rating și 20,4 procente din cota de piață, iar ProTv doar 3,8 puncte de rating și 11,2% cotă de piață.
Ieri, 31 decembrie 2014, Antena 1 a fost lider incontestabil de audiență, pe toate segmentele de public și in prime time. Mai mult decât atât, „Observatorul dimineții”, „Beethoven 3”, „Observator 13”, „Observator 16” și „Acces direct” au fost, la rândul lor, lider de audiență pe toate segmentele de public în intervalul orar în care au fost difuzate. „Mireasă pentru fiul meu” a fost lider la nivelul publicului comercial și al celui din mediul urban, iar „Observator 19” a condus pe publicul din mediul urban și la nivelul întregii țări.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile All Urban, 18 – 49 Urban și Național
Perioada: 31 decembrie 2014