Antena 1 a fost lider incontestabil de audiență la nivelul întregii zile
Ieri, 4 august, Antena 1 a fost din nou lider incontestabil de audiență la nivelul întregii zile și a condus topul preferințelor telespectatorilor pe toate segmentele de public.
De Redactia Observator la 05.08.2014, 14:38Ieri, 4 august, Antena 1 a fost din nou lider incontestabil de audiență la nivelul întregii zile și a condus topul preferințelor telespectatorilor pe toate segmentele de public.
Antena 1 a înregistrat, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani o medie de 3 puncte de rating și 18,2% cotă de piață, urmată fiind de ProTv, care a obținut 2,4 puncte de rating și 14,8 procente din cota de piață.
La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obținut o medie de 2,8 puncte de rating și 14% cotă de piață. ProTv, clasat tot pe locul al II-lea, a avut 2,6 puncte de rating și 13 procente din cota de piață.
Antena 1 a fost preferata românilor, iar la nivelul întregului public din România a înregistrat 2,5 puncte de rating și 13,6 procente din cota de piață. Următorul clasat, ProTv, a avut 2,4 puncte de rating și 13,1% cotă de piață.
Antena 1, lider și în prime time
Telespectatorii au ales Antena 1 și în prime time, unde postul din Băneasa nu a avut competitor. În prime time (19:00 – 23:00), Antena 1 a înregistrat, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani o medie de 8 puncte de rating și 24,7 procente din cota de piață. ProTv, clasat pe locul al II-lea, a obținut doar 5,8 puncte de rating și 17,9% cotă de piață. Antena 1 a fost numărul 1 și la nivelul publicului din mediul urban, unde a condus cu 6,6 puncte de rating și 16,9% cotă de piață. ProTv, următorul clasat, a avut 5,7 puncte de rating și 14,8% cotă de piață.
„Poftiți pe la noi!”, cea mai urmărită ediție de până acum
Emisiunea găzduită de nea Mărin, „Poftiți pe la noi!”, cea mai urmărită ediţie.
Emisiunea găzduită de nea Mărin, „Poftiți pe la noi!”, a avut aseară cea mai urmărită ediție din acest sezon, atât la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât și la nivelul publicului din mediul urban, fiind lider absolut de audiență pe toate segmentele de public. În minutul de aur al producției, 22:36, Antena 1 înregistra, la nivelul publicului comercial, 15,6 puncte de rating și o cotă de piață impresionantă, de 40,7 procente.
În intervalul orar 20:29 – 22:56, atunci când a fost difuzată emisiunea, Antena 1 a obținut, în medie, 10,7 puncte de rating și 29,1% cotă de piață, de aproape două ori mai mult față de următorul clasat, ProTv, care avea doar 5,7 puncte de rating și 15,6% cotă de piață.
Antena 1 a fost pe locul I și la nivelul publicului din mediul urban, unde a condus detașat cu o medie de 8,4 puncte de rating și 19,6 procente din cota de piață. ProTv, clasat și de această dată tot pe locul al II-lea, a înregistrat 5,6 puncte de rating și 13% cotă de piață.
Clasamentul rămâne neschimbat și la nivelul întregii populații a României, unde Antena 1 a obținut 6,8 puncte de rating și 16,7% cotă de piață. ProTv, ocupantul locului al II-lea, avea 5,9 puncte de rating și 14,5 procente din cota de piață.