Antena 1 a fost luni lider absolut de audiență la nivelul întregii zile
Luni, 28 iulie, românii au ales să-și petreacă ziua cu programele Antenei 1, astfel că postul a fost lider absolut de piață, pe toate categoriile de public.
De Redactia Observator la 29.07.2014, 17:52- Alege ce urmează! Tu eşti liderul! Marcel Ciolacu, candidatul PSD la alegeri, faţă în faţă cu Alessandra Stoicescu de la ora 19:30, la Antena 1
- Platforma care a prezis victoria lui Donald Trump scrie despre cine va câştiga alegerile în România. Clasamentul Polymarket
Luni, 28 iulie, românii au ales să-și petreacă ziua cu programele Antenei 1, astfel că postul a fost lider absolut de piață, pe toate categoriile de public, atât la nivelul întregii zile, cât și în prime-time. “Poftiți pe la noi!”, “Acces Direct”, “Mireasă pentru fiul meu” sau Observatorul orei 13.00 au fost doar câteva dintre programele cu care s-au delectat telespectatorii Antena 1.
Așa de face că la nivelul întregii zile Antena 1 nu a avut rival și a condus topul audiențelor cu o medie, pe publicul comercial, de 3,2 puncte de rating și 20% cota de piață, urmată de Pro Tv cu o medie de 2,2 puncte de rating și 13,7 procente din cota de piață.
Pe publicul din mediul urban Antena 1 a fost lider de piață cu o audiență medie pe toată ziua de 3,2 puncte de rating și 15,9 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după Antena 3, cu o medie de 2,2 puncte de rating și 11,1 % cota de piață.
Iar la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a obținut o medie de 3 puncte de rating și 15,6 % cota de piață, în vreme ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu o medie de 2,2 puncte de rating și 11,5 % cota de piață.
Antena 1 și-a adjudecat și prime time-ul zilei de luni, 28 iulie. Astfel, în intervalul orar 19.00 – 23.00 cei mai mulți români au stat cu ochii pe programele Antenei 1, care a obținut pe publicul comercial o audiență medie de 8 puncte de rating și 23,9 % cota de piață și care a fost urmată de Pro Tv cu o medie de 5,2 puncte de rating și 15,5 % cota de piață.
În același interval orar, Antena 1 a condus topul audiențelor cu o medie pe publicul din mediul urban de 6,6 puncte de rating și 16,3 % cota de piață, urmată de Pro Tv cu 4,8 puncte de rating și 11,9 % cota de piață. Iar la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider în prime time cu o medie de 5,9 puncte de rating și 15,2 procente din cota de piață, în timp ce Pro Tv se clasa al doilea și obținea 5,1 puncte de rating și 13,1 % cota de piață. În acest interval Antena 1 era urmărită în medie de peste 1 milion de români.
Acces Direct, lider pe toate segmentele de public
Ediția de luni, 28 iulie, a fost lider absolut de audiență pe toate categoriile de public. Astfel, în intervalul orar 16.57 – 19.00, emisiunea “Acces Direct” s-a clasat e primul loc în topul audiențelor cu o medie, pe publicul din mediul urban, de 5,5 puncte de rating și 20,9 % cota de piață, fiind urmată pe locul secund de Pro Tv, care a obținut o medie de 3,3 puncte de rating și 12,6 procente din cota de piață.
“Poftiti pe la noi!” nu a avut rival luni seară la Antena 1
Ediția de ieri a emisiunii ”Poftiți pe la noi!”, difuzată de Antena 1 în intervalul orar 20.30 – 22.57, a fost lider incontestabil de audiență, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât și pe publicul din mediul urban și la nivelul întregii țări. Minutul de aur al producției, 22:54, a ținut în fața ecranelor nu mai puțin de 1 785 000 de români.