Antena 3, lider incontestabil al televiziunilor de știri în luna martie
Antena 3 a fost lider absolut pe piața televiziunilor de știri, în luna martie, arată datele de audiență măsurate de Kantar Media.
De Redactia Observator la 02.04.2020, 09:26- EDIŢIE SPECIALĂ Observator. Primele EXIT POLL-uri ale Alegerilor Prezidenţiale, ora 21:00, LIVE la Antena 1
- COMPARAŢIE. Prezenţa la vot pe ore în primul tur al alegerilor prezidenţiale din 2014, 2019 şi 2024
- Sinteza zilei a fost cea mai urmărită emisiune.
- Patru emisiuni Antena 3 în top 10.
Antena 3 a fost lider absolut pe piața televiziunilor de știri, în luna martie, arată datele de audiență măsurate de Kantar Media.
Pe durata întregii zile, pe categoria de public 18+, Antena 3 a devenit principala sursă de informare a românilor, cu o cotă de piață medie de 7,9% și două puncte de rating.
Aceeași situație s-a regăsit și în rândul publicului 18+ AB, sectorul cel mai cuprinzător și mai dorit de agențiile de publicitate, aici având o cotă de piață medie de 12% și trei puncte de rating.
În prime-time, adică în segmental orar 19:00 – 24:00, Antena 3 s-a detașat față de restul concurenței, atât pe întregul segment de public, când și în rândul românilor cu studii superioare.
Sinteza Zilei a fost cea mai urmărită emisiune din România în rândul posturilor de știri, potrivit datelor de audiență. În rândul publicului cu studii superioare, de exemplu, postul tv își adjudecă primele patru poziții din topul emisiunilor – Sinteza Zilei, Subiectiv, În Gura Presei și Punctul de Întâlnire – la care se adaugă Obiectiv și Esențial, având astfel, în total, șase producții în top 10.
Și în privința întregului segment de public, Antena 3 domină clasamentul. În ultima lună, postul de știri a avut o cotă medie de piață de 10% și un rating de 1,6. Antena 3 este singurul postul de televiziune afiliat CNN International și este parte a Intact Media Group.