Bogdan Prăjișteanu, noul Director Comercial al Antena Group
Bogdan Prăjișteanu s-a alăturat echipei Antena Group, urmând a coordona strategia de vânzări a stațiilor TV și a platformelor online și mobile asociate acestora. Din poziția de Director Comercial, Bogdan va elabora o politică de vânzări cu accent pe clienți, valorificând potențialul de audiență integrată TV și online.
De Redactia Observator la 21.01.2015, 10:43Bogdan Prăjișteanu s-a alăturat echipei Antena Group, urmând a coordona strategia de vânzări a stațiilor TV și a platformelor online și mobile asociate acestora. Din poziția de Director Comercial, Bogdan va elabora o politică de vânzări cu accent pe clienți, valorificând potențialul de audiență integrată TV și online.
“După mulți ani petrecuți în companii multinaționale de media și în școli de business internaționale, am dat curs propunerii Antena Group de a aduce toată această experiență într-un business de media de anvergură mare, 100% românesc. Inovația în producerea de conținut relevant, dar și posibilitatea luării deciziilor majore rapid sunt două elemente cheie care m-au făcut să răspund afirmativ acestei provocări profesionale care îmi întregește experiența în domeniul marketing-ului și al vânzărilor.” a declarat Bogdan Prăjișteanu.
“Bogdan este un profesionist valoros și un nume respectat în industria publicității, ca atare mă bucur că face parte din echipa Antenelor. Având în vedere experiența sa în media și advertising, Bogdan va putea identifica noi oportunități și valorifica audiența integrată a grupului. Dacă în ultimii ani ne-am concentrat foarte mult pe conținut, a sosit momentul să acordăm atenția cuvenită valorificării acestuia. Bogdan va avea suportul tuturor pentru a duce politica de vânzări la un alt nivel.”, a punctat Sorin Alexandrescu.
Bogdan Prăjișteanu are o experiență vastă, de 20 de ani, în media și strategie de comunicare, dintre care 15 în poziții de leadership. A condus echipele de media și business development ale agențiilor Grey/Mediacom, respectiv MindShare, pentru ca, șase ani mai târziu, să fondeze agenția Media Insight. Ulterior, după preluarea Media Insight de către rețeaua Mediaedge:cia (parte a GroupM), a fost CEO al MEC România (una dintre cele mai importante agenții de media) timp de aproape 7 ani. Bogdan acordă o mare importanță pregătirii profesionale, având un MBA la Academia de Studii Economice, absolvind cursurile de management ale Open University și fiind, de asemenea, Alumni al Harvard Business School - Programul de Leadership Development.