Defecțiune pe calea ferată Craiova-București. Trenurile circulă cu tracțiune Diesel între Roșiori Nord și Măldăeni
Trenurile circulă cu tracțiune Diesel duminică după-amiaza pe lina Craiova-București, între stațiile Roșiori Nord și Măldăeni, din cauza unui deranjament produs la sistemul de alimentare cu energie electrică de trenul IR 1691, care și-a rupt pantograful la ieșire din stația Roșiori Nord.
De Redactia Observator la 01.12.2024, 17:12Potrivit CFR SA, trenul de călători IR 1691, care circulă de la București Nord la Timișoara Nord, a rupt pantograful locomotivei la ieșire din stația Roșiori Nord, deranjament care a provocat întreruperea alimentării cu energie electrică a firului de contact pe intervalul Roșiori Nord - Măldăeni, firul II, în timp ce firul I este închis pentru lucrări.
Pesonalul de intervenție al SRCF Craiova a acționat, într-o primă etapă, pentru remedierea deranjamentului la pantograful locomotivei trenului IR 1691, care a fost reînscris în circulație după o staționare de circa 90 de minute, iar pentru reducerea minutelor de întârziere a celorlalte trenuri, care sunt programate să tranziteze intervalul Roșiori Nord - Măldăeni, acestea vor fi dublate, între cele două stații, cu o locomotivă Diesel, relatează Mediafax.
"Menționăm faptul că intervențiile finale, necesare pentru repunerea sub tensiune a liniei de contact, se vor relua după trecerea următoarelor trenuri, programate la ora actuală, să tranziteze intervalul Roșiori Nord - Măldăeni: IR 1824, IRN 348, IR 1596 și R 9016", arată compania CFR SA.