Observator 19 a fost lider de piață pe toate categoriile de public
Marți seară, românii au ales să se informeze din reportajele Observator 19. Principalul jurnal de știri de la Antena 1 a fost lider de piață pe toate categoriile de public.
De Redactia Observator la 20.02.2020, 13:49Marți seară, românii au ales să se informeze din reportajele Observator 19. Principalul jurnal de știri de la Antena 1 a fost lider de piață pe toate categoriile de public.
În minutul de maximă audiență de la 19.05, aproape 2 milioane de români la nivelul întregii țări urmăreau știrile prezentate de Andreea Berecleanu, atunci când Antena 1 avea un vârf de 9,6 puncte de rating și 27,2 % cota de piață, urmată de Pro Tv cu 5,8 puncte de rating și 16,6 procente din cota de piață.
Observator 19 a fost lider de audiență în intervalul său de difuzare, 18.58-19.46, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 6,2 puncte de rating și 20,6 % cota de piață, urmat de Pro Tv cu o medie de 5,9 puncte de rating și 19,7 procente din cota de piață.
La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a condus cu o medie de 7,4 puncte de rating și 18,3 % cota de piață, în vreme ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu o medie de 7,2 puncte de rating și 17,6 % cota de piață. Raportul se păstrează și la nivelul întregii țări cu Antena 1 lider de piață cu o medie de 7,8 puncte de rating și 20,5 % cota de piață, urmată de Pro Tv cu 7 puncte de rating și 18,4 % cota de piață.
Sursa: Kantar Media