Observatorul de la Antena 1 nu are adversar!
Românii au ales să se informeze urmărind Observatorul Antenei 1, astfel că luni, 24 noiembrie, toate programele de știri au fost lider de audiență.
De Redactia Observator la 25.11.2014, 14:03Românii au ales să se informeze urmărind Observatorul Antenei 1, astfel că luni, 24 noiembrie, toate programele de știri au fost lider de audiență.
Campania Observator ”Generația pierdută” și poveștile copiilor care acum, adulți fiind, își regăsesc rădăcinile, au plasat Antena 1 pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor: așa se face că luni seară Observator 19 a fost lider de cu un vârf de audiență, atins pe publicul din mediul urban la 19.09, de 11,7 puncte de rating și 24,6 % cota de piață, atunci când aproape 2,3 milioane de români din toață țara erau cu ochii pe Antena 1. Tot atunci, următorul clasat, Pro Tv, avea pe publicul din mediul urban 7,5 puncte de rating și 15,7 procente din cota de piață.
Observator 19 a fost lider de piață luni seara în întreg intervalul orar 18.59-19.45.
Astfel, pe publicul din mediul urban Antena 1 a condus cu o audiență medie de 9,7 puncte de rating și 19,9 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 8,2 puncte de rating și 16,7 % cota de piață. La nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani Observator 19 a fost lider de audiență cu o medie de 8,1 puncte de rating și 21,5 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul secund cu 7,6 puncte de rating și 20,2 % cota de piață. Campania ”Generaţia pierdută” a adus în prim plan aseară povestea lui Alex Magaard care, după 23 de ani, şi-a strâns mama în braţe. Încă un copil al generaţiei pierdute, s-a întors la familia care l-a părăsit. Şi-a cunoscut, pentru prima oară, părinţii naturali. Şi a înţeles cât de amară ar fi fost viaţa lui, dacă ei nu-l vindeau pe un pumn de bani. După ce a emoţionat telespectatorii show-ului ”Acces Direct”, în platoul căruia s-a produs reîntâlnirea dintre copilul vândut şi mama naturală, Alex a povestit, în reportajul difuzat la Observator, ce a trăit când a fost îmbrăţişat de mama care l-a vândut pe o sută de mii de lei. "Vreau să-i spun în primul rând că îi mulţumesc. Apreciez ce a făcut şi îi mulţumesc."
Abandonarea lui Alex a fost, de fapt, salvarea lui şi accesul la o viaţă nesperat de armonioasă. Echipa Observat îl duce astăzi pe Alex în locul în care s-a născut, la Pâncota, în Arad. Tot cu emoţie, reporterii Observator au mediatizat aseară şi cazul unor oameni care au făcut un gest rarisim pentru un seamăn. În materialul "LIKE, SHARE ŞI CASA E GATA", Ivona Roşu vorbeşte despre cei care au ridicat o casă pe o reţea de socializare. Acolo au pus prima cărămidă. Adică, au scris povestea unui bătrân nevoiaş. Alţii au citit-o şi au pus şi ei o cărămidă. Mai întâi virtual. Apoi, la propriu. Iar casa a prins contur. Obişnuit în mizerie şi sărăcie, nea Ion a acceptat cu greu ca nişte necunoscuţi să-l scape din mizerie. Ascuns în bordeiul lui, priveşte timid şi nu îndrăzneşte să se bucure. Şi nici să păşească în camera cea nouă.
Și Observatorul dimineții a fost lider de audiență luni, 24 noiembrie. Așa se face că în intervalul 6.00-7.59 Antena 1 a avut o medie pe publicul comercial de 3,9 puncte de rating și 38,1 % cota de piață, pe locul al doilea clasându-se Pro Tv cu 1,8 puncte de rating și 17,4 % cota de piață. La nivelul publicului din mediul urban Antena 1 a condus cu 3,4 puncte de rating și 27,6 % cota de piață, Pro Tv având o medie de 2,7 puncte de rating și 21,6 % cota de piață.
Observator 13 a fost și el cel mai urmărit program al intervalului 13.00-13.49 cu o medie pe publicul din mediul urban de 3,2 puncte de rating și 14,5 procente din cota de piață, în vreme ce Observator 16 i-a ținut în fața micilor ecrane pe cei mai mulți români: programul a fost lider de piață pe toate categoriile de public în intervalul 16.00-16.57 și a a avut o medie pe publicul din mediul urban de 4,1 puncte de rating și 15 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv era pe locul al treilea, după Antena 3, cu o audiență medie de 2 puncte de rating și 7,4 % cota de piață.