Peste 1.800 soluții digitale pentru afaceri la Internet&Mobile World
Peste 1.800 de produse și servicii digitale vor fi prezentate la Internet&Mobile World în această toamnă, cea mai amplă expo-conferință de soluții digitale și IT pentru afaceri din Europa Centrală și de Est. Desfășurat pe 5-6 octombrie la Romexpo București, evenimentul reunește participanți de pe tot continentul pentru 2 zile de sesiuni de prezentări pe cele 5 scene și interacțiuni cu peste 130 de expozanți.
De Redactia Observator la 30.08.2016, 16:23Peste 1,800 de produse și servicii digitale vor fi prezentate la Internet&Mobile World în această toamnă, cea mai amplă expo-conferință de soluții digitale și IT pentru afaceri din Europa Centrală și de Est. Desfășurat pe 5-6 octombrie la Romexpo București, evenimentul reunește participanți de pe tot continentul pentru 2 zile de sesiuni de prezentări pe cele 5 scene și interacțiuni cu peste 130 de expozanți.
Organizatorii au pus la dispoziția celor interesați să participe în zona expozițională un număr limitat de bilete cu acces gratuit, care pot fi accesate prin completarea formularului tipului de bilet "Networker" de pe www.imworld.ro.
Peste 8,000 de participanți în cele 2 zile de eveniment
Între 5 și 6 octombrie, la Romexpo sunt așteptați peste 8,000 de factori de decizie din peste 4,500 de companii din țară și din Europa, interesați să descopere soluții de digitalizare a afacerilor în care sunt implicați. Gama de servicii și produse este variată, fiind prezenți peste 130 de expozanți din domeniile infrastructură, securitate, device-uri, IoT (Internet of Things), digital marketing, e-commerce, software pentru business și soluții cloud.
Având în vedere multitudinea de soluții prezente în expoziție, vizitatorii sunt îndemnați să descopere soluții personalizate pentru business-urile în care sunt implicați. Serviciile de IT și digital pot ajuta la dezvoltarea și creșterea afacerilor de pe piața locală, iar participanții reprezintă peste 25 de industrii - IT, telecomunicații, servicii bancare, Horeca, FMCG, publicitate, energie, imobiliare, pharma și multe altele. Aceștia vor beneficia de spații de networking extinse, unde pot găsi noi parteneri și furnizori, ale căror soluții sunt pliate pe nevoile individuale pentru fiecare companie și industrie.
Telekom Romania este pentru a cincea oară sponsorul principal al Internet&Mobile World. Oficialii grupului de companii consideră evenimentul ca fiind “spațiul ideal în care se întâlnesc jucători mari din industrie cu antreprenori și experți în tehnologie.”
5 scene cu peste 130 de speakeri
Aflat la cea de-a 5a ediție, Internet&Mobile World aduce împreună peste 130 de speakeri internaționali și locali pe cele 5 scene din eveniment: Main Stage, Marketing-Innovation, Dev, Enterprise Solutions și Digital Marketing & E-Commerce. Aici vor fi dezbătute ultimele trenduri în materie de soluții de digital și IT pentru afaceri, printre care robotică în business, cybersecurity, dezvoltarea aplicațiilor mobile, realitate virtuală, JavaScript, Java, platforme IoT și multe altele.
Cele peste 90 de sesiuni vor fi desfășurate pe parcursul celor 2 zile, iar unii dintre primii speakeri confirmați sunt Markus Kramer, Partener la BRAND AFFAIRS, Nathan Waterhouse, CEO și co-fondator la OI ENGINE IDEO, Dom Boyd, Head of Strategy & Planning la ADAM&EVE DDB, Maarten Leyts, CEO al TRENDWOLVES si mulți alții. Lista completă poate fi consultată pe site.
Accesul pentru cele 2 zile se face pe baza biletelor achiziționate în prealabil. Până pe 18 august sunt disponibile un număr limitat de bilete cu acces gratuit în spațiul expozițional, prin completarea unui chestionar pe site-ul www.imworld.ro. De asemenea, profesioniștii de marketing și programare pot accesa conținut specializat pe cele 2 scene dedicate din cadrul evenimentului, Marketing-Innovation Stage și Dev Stage. Numărul de bilete pentru aceste scene este limitat, iar rezervările se pot face pe site-ul www.imworld.ro.
Main Partner: Telekom Romania
Digital & E-commerce Stage Partner: MasterCard
Dev Stage Partner: Raiffeisen Bank
Marketing-Innovation Stage Partner: MiniCRM
Sponsori: Xerox, Medialine, Luxoft, M247 Europe, BitDefender, Avangate, RINF, Viva Telecom, Luxoft Training, Voxility
Asociații, evenimente și instituții partenere: Advertising Week, ANIS, APDETIC, ARIES, ATIC, BCCBR - Camera de Comerţ Bilaterală Bulgaria – România, BCMA, Camera de Comerț Olandeză în România (NRCC), CIO Council, DCIA, Elite Business Women, GDG București, IAA, ICT Cluster Bulgaria, Innovation Labs, Lumea SEO PPC, Network Marketing Forum, Poland Connectionpoint, RICAP, Romanian Startups, Smart Alliance, Tech Society.
Parteneri media principali: Adevărul, Kiss FM, Comunic.ro.
Parteneri media: Adhugger, Agora, Business24, Cariere, CloudMag.ro, Comunicatedepresa.ro, Elevate, Forbes, Hotnews, Ibusiness, IQads, IT Channel, IT Trends, Learning Network, Magazinul Progresiv, Market Watch, MediaTRUST, New Edition News, SMARK, Tech Café, Trends HRB, Today Software Magazine, Wall-Street.ro, Yoda.ro, Zelist, Ziare.com.