Tarom, anunţ de ultimă oră: Sistemul global SITA a fost remediat, după 4 ore de nefuncţionare
Compania TAROM anunță întârzieri pe toate cursele din cauza indisponibilității sistemului (DCS) SITA, la nivel global.
De Redactia Observator la 23.06.2018, 14:34- Alege ce urmează! Tu eşti liderul! Marcel Ciolacu, candidatul PSD la alegeri, faţă în faţă cu Alessandra Stoicescu de la ora 19:30, la Antena 1
- Platforma care a prezis victoria lui Donald Trump scrie despre cine va câştiga alegerile în România. Clasamentul Polymarket
Actualizare 14:30 - Compania Tarom revin cu un anunţ prin intermediul căruia informează că SITA a repus în funcţiune sistemul DCS (Departure Control System), după 4 ore de nefuncţionare.
"Compania TAROM anunţă remedierea problemei în sistemul de control al plecărilor, de către partenerul nostru SITA. Operaţiunile de procesare a pasagerilor au fost reluate.
Din cauzele nefuncţionării sistemului gestionat de SITA, calculele iniţiale ale TAROM raportează întârzieri ale curselor între 1 oră şi 2 ore şi 30 de minute, depinzând de numărul de pasageri care trebuie să fie procesaţi. Echipa TAROM depune toate eforturile necesare pentru procesarea cu maximă celeritate a tuturor pasagerilor. În acelaşi timp echipele noastre sunt disponibile pentru a oferi suport la sol pasagerilor noştri", anunţă Tarom într-un comunicat.
Ştirea iniţială:
Compania TAROM anunță întârzieri pe toate cursele din cauza indisponibilității sistemului (DCS) SITA, la nivel global.
Potrivit ultimelor informaţii, problemele pe Aeroportul Otopeni au început de la ora 10.00.
Tarom anunţă că operațiunile de Check-In și Boarding sunt suspendate până la rezolvarea problemelor care fac sistemul SITA nefuncțional.Compania TAROM le oferă pasagerilor care se află în aceste momente în tranzit asistență la sol, în conformitate cu normele internaționale.
"Până la repunerea în funcțiune a sistemului global SITA, orice compania aeriană care operează în acest sistem nu va putea verifica eligibilitatea pasagerilor, nu va putea înregistra pasagerii sau bagajele acestora.
Revenim cu informații imediat ce le vom primi de la sediul central SITA din Atlanta SUA", conchide compania aeriană Tarom.