Tot mai mulți tineri urmăresc Antena 1
Sunt din ce în ce mai mulţi tineri care urmăresc Antena 1. Show-urile, emisiunile mondene dar şi cele gen reality au dus la creşteri importante ale audienţei în rândul telespectatorilor din mediul urban.
De Redactia Observator la 25.12.2013, 10:09Show-uri precum „X Factor", „România Dansează", „Te cunosc de undeva!", producţii proprii, precum „Next Star", emisiunile mondene dar şi cele gen reality au dus la creşteri importante ale audienţei în rândul telespectatorilor din mediul urban, cu vârste cuprinse între 15 şi 34 de ani.
În perioada 1 ianuarie 2013 - 23 decembrie 2013, Antena 1 a înregistrat la nivelul întregii zile o creştere a ratingul cu 23 la sută faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, respectiv de la 2 la sută la 2.5 la sută. Cota de piaţă s-a apreciat şi ea semnificativ. Şi în prime time, Antena 1 a câştigat încrederea publicului tânăr.
De la începutul anului 2013 şi până acum, postul generalist Antena 1 o a înregistrat creştere importantă a publicului foarte tânăr, , comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2012.
Super show-uri extrapordinare precum „X Factor", „România Dansează", „Te cunosc de undeva!", producţii proprii, precum „Next Star", emisiunile mondene dar şi cele gen reality au atras creşteri importante ale audienţei în rândul telespectatorilor din mediul urban, cu vârste cuprinse între 15 şi 34 de ani.
Astfel, în perioada 1 ianuarie 2013 - 23 decembrie 2013, Antena 1 a înregistrat la nivelul întregii zile o creştere a ratingul cu 23% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, respectiv de la 2% la 2.5%, în rândul telespectatorilor din mediul urban, cu vârste cuprinse între 15 şi 34 de ani.
Cota de piaţă, pe acelaşi target şi în acelaşi interval s-a apreciat şi ea semnificativ, de la 12.2%, la 15%.
Şi în Prime Time, postul din Băneasa a înregistrat o creştere semnificativă faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, respectiv de 18%.
Astfel, în perioada 1 ianuarie 2013 - 23 decembrie 2013, Antena 1 a înregistrat un rating mediu de 4.6% în Prime Time, pe targetul 15-34 urban, faţă de 3.8%, rating-ul mediu înregistrat de Antena 1 în aceeaşi perioadă a anului trecut. Cota de piaţă, pe acelaşi target şi în acelaşi interval s-a apreciat şi ea semnificativ, de la 11.9%, la 14%.