Bunătăţile mioritice - zacusca, brânza de burduf sau eugenia românească - sunt la mare căutare în China sau Rusia
Zacusca, brânza de burduf sau eugenia românească sunt vedete internaţionale. Bunătăţile mioritice se află în oferta celor mai mari magazine online din lume. Aşa că oricine doreşte să guste bucatele din grădina Carpaţilor, dă un clik şi în numai o zi le are la uşă. În China sau Rusia zacusca autohtonă face furori, iar unii americani sunt topiţi după dulciurile româneşti.
De Redactia Observator la 29.03.2015, 19:45Zacusca, brânza de burduf sau eugenia românească sunt vedete internaţionale. Bunătăţile mioritice se află în oferta celor mai mari magazine online din lume. Aşa că oricine doreşte să guste bucatele din grădina Carpaţilor, dă un clik şi în numai o zi le are la uşă. În China sau Rusia zacusca autohtonă face furori, iar unii americani sunt topiţi după dulciurile româneşti.
Un borcan de zacuscă poate să ajungă la americani şi cu 14 dolari, adică aproape 57 de lei. Pe cumpărători nu pare să-i intereseze prea mult preţul.
Unii, plecaţi de mulţi ani din ţară, devin nostalgici când regăsesc bucatele copilăriei, alţii însă, gustă pentru prima dată bunătăţile mioritice. Reacţiile sunt dintre cele mai speciale.
Iar dacă străinilor le plac bucatele româneşti de pe internet, conaţionalilor noştri li se umple inima de patriotism când aud de aşa ceva.
Bucatele noastre se vând bine, în online şi în ţara noastră. Anual, cam de şase milioane de euro.