Elon Musk schimbă Twitter din temelii şi vrea să renunţe la logo-ul companiei: "Ne vom lua adio de la brandul Twitter şi de la toate păsărelele"
Miliardarul Elon Musk, proprietarul Twitter, a declarat că doreşte să schimbe logo-ul platformei sociale, într-o nouă mişcare prin care încearcă să distanţeze de moştenirea companiei preluate anul trecut şi care este de natură să stârnească noi controverse, informează news.ro.
De Redactia Observator la 23.07.2023, 15:57"Şi, în curând, ne vom lua adio de la brandul Twitter şi, treptat, de la toate păsărelele", a scris Musk pe Twitter într-un mesaj postat în primele ore ale dimineţii de duminică, relatează Reuters, citată de news.ro. Într-o postare făcută la ora 00:06 a.m. (ora Americii, adică 7:06, ora României), miliardarul a adăugat: "Dacă un oarecare logo, suficient de bun, va fi postat în această seară, vom face ca (acesta) să intre în funcţiune în întreaga lume, mâine". Musk a postat o imagine cu un "X" care pâlpâie, iar mai târziu, în cadrul unei discuţii audio pe Twitter Spaces, a răspuns "Da" atunci când a fost întrebat dacă logo-ul Twitter se va schimba, adăugând că asta "ar fi trebuit să se întâmple cu mult timp în urmă".
Schimbările prin care a trecut Twitter de când a fost preluată de Elon Musk
De când Musk a cumpărat Twitter, în octombrie anul trecut, compania şi-a schimbat denumirea comercială în X Corp, reflectând viziunea miliardarului de a crea o "super-aplicaţie" precum WeChat din China. Pe site-ul Twitter se precizează că logo-ul său, care reprezintă o pasăre albastră, este "activul nostru cel mai uşor de recunoscut". "De aceea îl protejăm atât de mult", se spune în descrierea aplicaţiei.
În aprilie, pasărea a fost înlocuită temporar cu câinele Shiba Inu al Dogecoin, contribuind astfel la o creştere a valorii de piaţă a criptomonedei. De asemenea, la începutul acestei luni, Musk a anunţat că Twitter va limita numărul de tweet-uri pe zi pe care diverse conturi le pot citi, ceea ce a stârnit o serie de critici în rândul utilizatorilor, dar şi al profesioniştilor din marketing. Acest anunţ a ajutat la creşterea serviciului rival Threads, deţinut de Meta, care a depăşit 100 de milioane de utilizatori înscrişi în cinci zile de la lansare.
Cea mai recentă complicaţie cu care se confruntă Twitter este un proces intentat marţi, în care se susţine că firma datorează cel puţin 500 de milioane de dolari ca indemnizaţii pentru concedierea foştilor angajaţi. De când a fost achiziţionată de Musk, compania a concediat mai mult de jumătate din forţa de muncă, pentru a reduce costurile.