Google este cel mai valoros brand din lume: 201,694 miliarde de euro, detronând Apple
Google a fost declarat cel mai scump brand din lume, cu o valoare de 201,694 miliarde de euro, repoziţionându-se în fruntea listei celor mai valoroase brand-uri din lume.
De Redactia Observator la 08.06.2016, 13:23Google a fost declarat cel mai scump brand din lume, cu o valoare de 201,694 miliarde de euro, repoziţionându-se în fruntea listei celor mai valoroase brand-uri din lume.
Clasamentul publicat de compania de consultanţă Millward Brown a scos la iveală detronarea companiei Apple de către Google.
Comparativ cu anul 2015, valoarea Google a crescut cu 32%, în timp, în cazul Apple, compania a scăzut cu 8%, până la 201,044 miliarde de euro.
Potrivit companiei de consultanţă, “creşterea veniturilor din publicitate şi dezvoltarea afacerii în cloud au ajutat Google să înlocuiască Apple în fruntea clasamentului”.
Millward Brown consideră că a fost un an “stabil pentru mărcile cele mai puternice din lume”, date fiind “presiunile economice mondiale”, precum încetinirea creşterii Chinei.