Reacţia unui hotel de lux după ce refuză să ajute cu defibrilator un bătrân care face infarct în stradă: ”Nu împrumutăm echipament”
Angajaţii unui hotel de lux din Londra au rămas impasibili în momentul în care, în mijlocul străzii, un bătrân suferea un atac de cord. Managerii companiei anunţă însă că întregul accident ar fi avut loc din cauza unei comunicări ineficiente.
De Redactia Observator la 23.12.2019, 08:16Angajaţii unui hotel de lux din Londra au rămas impasibili în momentul în care, în mijlocul străzii, un bătrân suferea un atac de cord. Managerii companiei anunţă însă că întregul accident ar fi avut loc din cauza unei comunicări ineficiente.
Un bătrân alături de soţia să se aflau chiar în faţa hotelului atunci când omul a început să se simtă rău.
Întâmplător un tânăr, Nathan Roberts, se afla la cumpărături când şi-a dat seama că ceva nu este în regulă şi a sărit în ajutor. Tot el a intrat în incinta hotelului de 5 stele pentru a împrumuta un defibrilator, însă personalul i-a refuzat cerinţa cu menţiunea că „Echipamentul nu se împrumută”.
„Am fost în centrul comercial de lângă hotel când am trecut pe lângă un domn în vârstă care părea într-o stare nu tocmai bună. După ce am vorbit cu soţia acestuia şi cu el însuşi, mi-am dat seama că are un atac de cord. În acel moment un membru din personalul centrului comercial a suant la serviciile de urgenţă, timp în care eu am itnrat în hotel pentru a le cere defibrilatorul. Mi s-a spus că ei nu împrumută.”
Nathan Roberts a condamnat comportamentul angajaţilor şi modalitatea acestora de a gestiona situaţia într-un moment categoric de urgenţă. El a pvoestit întregul incident pe Facebook.
„În primul rând, nu împrumutaţi un defibrilator, îl utilizaţi pentru a salva viaţa cuiva, indiferent de a cui proprietate este, dacă nu doriţi să oferiţi echipament pentru a salva viaţa cuiva care are nevoie, atuncia r trebui să vă fie ruşine. Sper că nimeni din membrii echipei acestui hotel nu se va afla vreodată în vreo situaţie de acest gen. Aş vrea să mulţumesc celor de la hotelul situat după colţ, ei au ajutat la salvarea acestui bărbat, permiţându-mi să le folosesc defibrilatorul.”
Postarea tânărului a atras rapid atenţia, mulţi internauţi condamnând acţiunile hotelului de lux.
Potrivit Mirror, hotelul a răspuns acuzaţiilor într-un comunicat prin care cer scuze membrilor implicaţi şi afectaţi în urma evenimentului, menţionând de asemenea că a fost vorba doar despre o „comunicare precară”.