Amazon, evaluat la 150 miliarde dolari, devine cel mai valoros brand al lumii şi trece înaintea Apple şi Google
Amazon este cel mai valoros brand al lumii, după ce a crescut cu 42% în ultimul an, până la valoarea de 150,8 miliarde dolari.
De Redactia Observator la 01.02.2018, 16:35- EDIŢIE SPECIALĂ Observator. Primele EXIT POLL-uri ale Alegerilor Prezidenţiale, ora 21:00, LIVE la Antena 1
- COMPARAŢIE. Prezenţa la vot pe ore în primul tur al alegerilor prezidenţiale din 2014, 2019 şi 2024
Amazon este cel mai valoros brand al lumii, după ce a crescut cu 42% în ultimul an, până la valoarea de 150,8 miliarde dolari şi a trecut înaintea Apple şi Google, conform raportului Brand Finance Global 500 2018.
Amazon a devenit, dintr-un magazin online de cărţi, cea mai mare afacere online a lumii, atât ca valoare bursieră cât şi ca venituri –transformându-se într-un furnizor de infrastructură cloud şi un producător de electronice.
Recent a început să se extindă dincolo de domeniul digital, iar preluarea anul trecut a lanţului Whole Foods pentru 13,7 miliarde dolari a plasat brandul şi în comerţul fizic (“brick and mortar”).
Amazon este de asemenea prezent în transporturi/shipping, streaming de muzică şi video – iar analiştii speculează despre o posibilă achiziţie a unei bănci în 2018, notează Mediafax.
- Un român din Anglia şi-a anunţat prietenii că vrea să ucidă pe cineva, ca să stea 10 ani în închisoare. Apoi...
- Un elev o ia razna la şcoală şi începe să arunce cu monitoare şi calculatoare (Video)
- Un copil de 4 ani a murit la spitalul din Motru, fiind bolnav de meningită. O grădiniță, o școală și o creșă...
Apple păstrează locul secund în top, cu valoarea de brand crescând la 146,3 miliarde dolari, dar, după un declin de 27% anul trecut, viitorul brandului nu arată grozav.
Google a coborât de pe prima pe a treia poziţie, înregistrând o creştere mai lentă a valorii de brand cu 10%, până la 120,9 miliarde dolari.