Dulcele se vinde în online, în vreme de pandemie
Afacerile mici și mijlocii din toată țara luptă acum să supravieţuiască. Între ele sunt şi cele cu prăjituri, ciocolată și varietăți de pâine. Şi-au închis magazinele și laboratoarele de aproape două luni şi învață rapid și forțat să treacă în online. Şi cum oamenii se ajută unii pe alţii, o platformă pentru ei tocmai a fost lansată. Platforma le permite să își deschidă gratis un magazin online. Iar savoarea din vitrine se transformă în poze atractive, pe net şi în produse livrate acasă.
De Redactia Observator la 08.05.2020, 16:11- Micile afaceri caută metode de a rămâne pe piață
- Vânzările online, esențiale în vreme de pandemie
Ciprian Vazoian, chef - In perioada asta, anul trecut, noi aveam cel putin 5-6 evenimente. Au fost primele evenimente cele care au picat, cele de street food.
Ciprian Zobuian este cunoscut pentru food-truck-ul său cu profiterol și cannoli. După ce a fost nevoit să îşi închidă vitrina ambulanta, a căutat variante rapide şi ieftine pentru a trece în online.
Ciprian Zobuian, chef - Acum se va pune accent pe vanzarile repetitive, deci calitatea produselor trebuie sa fie foarte buna pentru a te asigura ca clientul va cumpara din nou. Chiar acum lucrez pentru un coleg de la un restaurant indian si faceam un desert indian. Daca ma intrebai acum 3 luni habar nu aveam sa iti spun ceva. Da, trebuie sa ne reinventam.
La fel ca el, Aura Tobescu, ciocolatier artizan, primul român participant la Salon du Chocolat din Paris, face loc pralinelor ei pe net.
Aura Tobescu, ciocolatier artizan - Eu sunt jurist de profesie si, dupa ce am fost in Belgia, ca sa vad efectiv cum se face ciocolata, m-am reprofilat.
Acum toţi cei care îşi doresc să îşi vândă produsele pe Internet se pot înscrie gratuit pe prima platformă online pentru produse de patiserie, brutărie şi cofetarie. Iar totul este la doar un click distanţă.
În acest moment, peste 600 de brutării şi patiserii au fost închise şi tot atâtea şi-au redus activitatea.