Antena LIVE

Curs valutar

Eticheta de pe alimente a devenit spaţiu publicitar

Dacă reclama este mama comerţului, atunci şi eticheta face parte din familie. Diferenţa între produse nu o face conţinutul, ci ambalajul. Eticheta a devenit, mai curând, spaţiu publicitar, decât o garanţie a calităţii. Mulţi producători sau comercianţi postează mesaje neîntemeiate, neverificate, doar pentru a convinge clientul să-i cumpere produsele.

De la 26.08.2014, 19:55
WhatsApp
Vezi și:

Dacă reclama este mama comerţului, atunci şi eticheta face parte din familie. Diferenţa între produse nu o face conţinutul, ci ambalajul. Eticheta a devenit, mai curând, spaţiu publicitar, decât o garanţie a calităţii. Mulţi producători sau comercianţi postează mesaje neîntemeiate, neverificate, doar pentru a convinge clientul să-i cumpere produsele. 

Dar nu toţi consumatorii ştiu că doar produsele pe bază de grăsimi animale conţin colesterol. O astfel de menţiune pe etichetă poate crea impresia că produsul este mai sanătos decât celelalte uleiuri de pe raft.

Pe asta mizează şi unii producători. Denumiri ştiinţifice ale ingredientelor, menţiuni neclare sau scrise cu litere mici. Pentru că reprezintă un spaţiu publicitar ieftin, reclamele sau promoţiile s-au extins tot mai mult pe etichete.

Deşi controalele periodice scot la iveală capcanele din etichete, puţini sunt cei care au făcut reclamaţie

Redactia Observator

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie. ...

social eticheta alimente produse reclama
Întrebarea zilei
Obişnuiţi să rămâneţi până la finalul Slujbei de Înviere sau plecaţi imediat după împărţirea luminii?

Da

Nu

*după apăsarea butonului "Votează" pagina se va reîncărca pentru afișarea rezultatelor

Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰

Stiri Sportive Citește și