Luarea în spaţiu pentru buletin. Actele necesare şi depunerea declaraţiei
Luarea în spaţiu pentru buletin este una dintre cele mai arzătoare probleme cu care se confruntă românii în ziua de astăzi.
De Redactia Observator la 06.02.2023, 17:51- Luarea în spaţiu pentru buletin pare un proces mai complicat decât este în realitate.
Asta pentru că a crescut numărul celor care recurg la un asemenea gest pentru că stau în închirie, dar şi al celor care recurg la un asemenea gest pentru că au nevoie să aibă domiciliul într-o anumită zonă pentru un anumit motiv, cum ar fi înscrierea la o anumită unitate de învăţământ.
La prime vedere, procesul de luare în spaţiu pare unul mai complicat decât este în realitate. Însă, chiar şi aşa trebuie ştiut că este nevoie de o mulţime de documente pentru a se finaliza procesul de luare în spaţiu.
Acte necesare pentru luarea în spaţiu
Cine face luarea în spaţiu trebuie să prezinte în faţa autorităţilor actul de identitate şi actul prin care dovedeşte că locaţia îi este în proprietate, dar şi o declaraţie de primire în spaţiu. Cine este luat în spaţiu trebuie să prezinte o cerere pentru schimbarea actului de identitate, dar şi vechiul act de identitate.
De asemenea, trebuie prezentat şi un document care să ateste legătura dintre cele două părţi, cum ar fi un contract de închiriere înregistrat deja. Nu în ultimul rând, trebuie făcută şi dovada achitării taxei de timbru.