McDonald’s România transformă Piața George Enescu într-un labirint de zâmbete
McDonald’s România a transformat peste noapte piața George Enescu din București într-un adevărat loc de joacă, plin de bucurie și distracție. 24 martie a fost ziua surprizelor pentru toți prietenii McDonald’s
De Redactia Observator la 26.03.2015, 11:10McDonald’s România a transformat peste noapte piața George Enescu din București într-un adevărat loc de joacă, plin de bucurie și distracție. 24 martie a fost ziua surprizelor pentru toți prietenii McDonald’s
Evenimentul face parte din inițiativa globală imlovinit24, prin care McDonald’s oferă 24 de cadouri de bucurie, în 24 de orașe, pe parcursul a 24 de ore. Ziua a început în Australia cu o cană de cafea uriașă în care trecătorii s-au putut juca și relaxa în drum spre muncă, a continuat cu un “Big Mac Selfie” în Dubai și un concert surpriză susținut de Jessie J pentru un grup de fani norocoși în Londra, pentru a se termina cu un concert în Los Angeles susținut de Ne-Yo.
Labirintul zâmbetelor din București a fost locul în care surprizele s-au ținut lanț de la miezul zilei până spre seara pentru toți cei care i-au trecut pragul. Plină de provocări, fiecare activitate din labirint a fost inedită și a surprins curioșii prezenți la eveniment cu concerte de operă în cel mai neașteptat moment, cutii-surpriză sau oglinizi deformatoare. La final, toate zâmbetele participanților au fost adunate pe un ecran imens, oferind imaginea de ansamblu a cadourilor de bucurie oferite de evenimentul McDonald’s tuturor celor prezenți.
“Conceptul imlovinit24 este foarte simplu: McDonald’s este parte din viața a zeci de milioane de oameni prin micile bucurii pe care le oferă zilnic. Credem că aceste cadouri de bucurie exprimă cel mai bine ceea ce face și McDonald’s în România de aproape 20 de ani. Anul acesta se împlinesc 20 de ani de când McDonald’s a deschis primul restaurant în România, tocmai de aceea ne-am dorit foarte mult să le oferim prietenilor McDonald’s un moment creat special pentru ei. Labirintul zâmbetelor a fost gândit exact așa cum e clientul nostru: plin de energie, curios, iubitor de aventură și mereu cu zâmbetul pe buze”, a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s România.
imlovinit24 este o acțiune prin care McDonald’s și-a propus să unească virtual unele dintre cele mai importante comunități ale sale și să ilustreze într-un efort global ceea ce brandul face deja în fiecare zi – oferă bucurie către milioane de persoane. Evenimentele imlovinit24 s-au desfășurat timp de 24 de ore în 24 de orașe din lume, precum Mar del Plata, Sydney, Viena, Rio de Janeiro, Guangzhou, Hong Kong, Catania, Milano, Seul, Auckland, Varșovia, Lisabona, Madrid, Stockholm, Dubai, Copenhaga, Londra, Los Angeles, Ho Chi Minh, Paris, Manila, Tokyo, Toronto și Hong Kong.