Oficialii CFR Călători aruncă vina pe zăpadă și copaci, după întârzierile din ultimele zile
Dacă pe autostradă riscăm să rămânem cu maşinile în cratere, pe calea ferată avem toate şansele să prindem sărbătorile în vagoanele CFR. Sute de minute de întârziere au acumulat trenurile pentru a treia zi la rând, iar vremea rămâne scuza favorită a directorilor Căilor Ferate Române
De Redactia Observator la 18.12.2018, 20:42- Filmul tragediei din Vâlcea, unde o şoferiţă de 23 de ani a plonjat cu maşina în râul Olt. DETALII la Observator 17:00
- Cum putem reduce dobânda unui credit. La ce să fim atenţi atunci când ne împrumutăm
Dacă pe autostradă riscăm să rămânem cu maşinile în cratere, pe calea ferată avem toate şansele să prindem sărbătorile în vagoanele CFR. Sute de minute de întârziere au acumulat trenurile pentru a treia zi la rând, iar vremea rămâne scuza favorită a directorilor Căilor Ferate Române. Niciun cuvânt despre locomotivele stricate pe câmp sau despre şinele neglijate. În gările din toată ţara, mii de pasageri coboară zilnic revoltaţi din trenurile întârziate.
Trenul din direcţia Timişoara şi trenul din direcţia Budapesta vor sosi în staţie cu întârziere. Ne cerem scuze şi vă mulţumim pentru înţelegere - anunț în Gara de Nord
Înţelegerea are limite, când acelaşi coşmar se repetă zilnic pentru pasagerii din vagoanele CFR. Sute de oameni au coborât astăzi revoltaţi din cele trei trenuri care au adunat întârzieri de aproape 700 de minute.
Călătorii extenuaţi au ajuns în Capitală după o călătorie de aproape 12 ore. Atât a făcut în total trenul Timişoara-Bucureşti.
Oficialii CFR Călători dau vina pe zăpadă și copaci
Şi şefii CFR Călători par să fi pierdut şirul întârzierilor. Doar aşa s-ar putea explica reacţia directorului companiei. Este surprins când îl întrebăm despre problemele pasagerilor.
Întârzierile au fost generate de căderi masive de zăpadă, întârzierile au fost generate de căderi de pomi - Leon Bărbulescu, director CFR Călători
Pomii sunt, aşadar, de vină, pentru întârzieri. Dar domnul director uită să menţioneze că vegetaţia care blochează calea ferată trebuie tăiată din timp chiar de angajaţii CFR Infrastructură. În schimb, îşi trimite purtătorul de cuvânt să clarifice situaţia. Pus în faţa imaginilor, nici el nu are explicaţii suficiente.
Reporter: Uitaţi, oamenii se plâng că au stat 10 ore în frig, fără mâncare, fără ceai.
Aurel Vlaicu, purtător de cuvând CFR Călători: Zece ore nu au stat în niciun caz, au fost perioade de o oră, de două, necesare pentru deblocarea liniei.
Călătorii nu pot fi despăgubiți
În ultimele trei zile, trenurile de călători din România au acumulat în total peste 3.200 de minute de întârziere. Adică peste 50 de ore. Pentru cei care au pierdut legături sau au aşteptat zeci de ore în vagoane, CFR are acelaşi mesaj. Nu pot fi depăgubiţi. România a primit derogare de la aplicarea legii europene până în 2020. Aşa că până atunci, pasagerii rămân doar cu scuzele.
Să ştiţi că situaţia este una care se întâmplă la nivelul multor administraţii feroviare - Aurel Vlaicu, purtător de cuvând CFR Călători