Păcălit de reclame, dezamăgit de produs
Cine a zis că e reclama e sufletul comerţului, bine a zis. Foarte multe firme ăşi promovează produsele ca fiind cele mai bune şi ieftine, dar realitatea e alta.
De Redactia Observator la 15.09.2014, 20:10Cine a zis că e reclama e sufletul comerţului, bine a zis. Foarte multe firme ăşi promovează produsele ca fiind cele mai bune şi ieftine, dar realitatea e alta.
Mulţi comercianţi au învăţat să vindă bine iluzii, deşi reclama mincinoasă este interzisă prin lege. O dovedeşte un material filmat cu o cameră ascunsă.
Reclamele cu produse de tipul "cel mai bun preţ" sau "cea mai bună calitate" au invadat rafturile magazinelor.
Promoţiile înseamna, în schimb, cu totul altceva. Preţul unui produs la promoţie este automat redus. La practici comerciale înşelatoare apelează şi magazinele cu electronice.
Mulţi nu sunt, însă, atenţi la produsele a căror reclama sună tentant şi cad în plasa comercianţilor.
Astfel de practici nu au la bază un studiu, ci doar un joc de cuvinte cheie, care atrage consumatorul.
Potrivit legii, o acţiune comerciala este considerată înşelătoare dacă aceasta conţine informaţii false sau induce în eroare consumatorul prin prezentarea sa.