Povestea brand-ului “Puiul fericit”, în catalogul “Români care dezvoltă România”
Multe dintre produsele pe care le punem pe masa de Paște sunt rezultatul business-urilor unor romani curajoși, care și-au început afacerile având încredere că investiția lor va crește si va da roade, indiferent de dificultățile întâmpinate pe parcurs.
De Redactia Observator la 28.04.2016, 15:28Multe dintre produsele pe care le punem pe masa de Paște sunt rezultatul business-urilor unor romani curajoși, care și-au început afacerile având încredere că investiția lor va crește si va da roade, indiferent de dificultățile întâmpinate pe parcurs.
Numele și o scurtă istorie a poveștii lor de succes sunt trecute în catalogul “Români care dezvoltă România”, care poate fi cumpărat din punctele de difuzare a presei. Unul dintre cele mai populare brand-uri din domeniul carnii este “Puiul fericit”, creat pentru consumatorii care doresc să redescopere gustul puiului crescut tradițional. Dănuț Stan este, din 2004, unul dintre crescătorii de Pui fericiți. “Puii sunt crescuți minim 56 de zile, sunt hrăniți cu cereale și trăiesc în ferme mici, cu densitate redusă, specifică unui astfel de produs”.
Un alt întreprinzător curajos este și Adriana Morușcă, care provine dintr-o familie de legumicultori, dar care a întemeiat un business dupa ce s-a căsătorit.
“Soțul meu a studiat neîntrerupt ani și ani de zile despre universul legumelor. El are grijă de ele, eu mă ocup de vânzarea lor. Ne-am asumat împreună un risc, pentru că ne-am dorit să începem propria noastră afacere și suntem genul de oameni care cred că, prin muncă și cu respect față de cei cu care venim în contact nu se poate să nu reușim. Și așa a fost”, a declarat Adriana Morușcă.