Profilul turistului care optează pentru serviciile ”all inclusive”: Îşi rezervă vacanţa cu mult timp înainte de plecare şi vrea să aibă totul asigurat
Turiştii din estul Europei sunt mai deschişi variantei "all inclusive" atunci când îşi achiziţionează o vacanţă. Turiştiui care optează pentru seriviciile ”all inclusive” îşi cumpără vacanţa cu mult timp înainte şi vrea să aibă totul asigurat.
De Redactia Observator la 11.09.2018, 16:37Turiştii din estul Europei sunt mai deschişi variantei "all inclusive" atunci când îşi achiziţionează o vacanţă. Turiştiui care optează pentru seriviciile ”all inclusive” îşi cumpără vacanţa cu mult timp înainte şi vrea să aibă totul asigurat, a declarat Roxana Vişan, director în cadrul Christian Tour, unul dintre cei mai mari touroperatori din România.
”Nu aş putea afirma că doar românii sunt "fani" all inclusive. Cred că este mai corect să afirmăm că există un anume profil de turist care cumpără all inclusive: turistul care îşi planifică această vacanţă cu mult timp înainte, chiar dacă achiziţia nu o face neapărat în regim early booking, vrea să aibă totul asigurat şi să nu ‚îşi mai bată capul’ cu nimic sau familiile pentru care este mai uşor şi mai sigură alegerea variantei de masă all inclusive, atât din punct de vedere program/ organizare mese, cât şi financiar vorbind”, a declarat Roxana Vişan, directorul general al Hotelului Kassiopi Resort Corfu.
Vorbind despre un resort de vacanţă, majoritatea turiştilor au avut opţiunea de masă "all inclusive", mai ales cei care vin cu pachete de vacanţă cumpărate prin agenţie, spune Roxana Vişan.
”Cu toate acestea, am putut observa o creştere a interesului, mai ales prin achiziţie directă online, a variantei cu mic dejun sau `half board`. Noi le-am testat vara aceasta şi putem spune că rezultatele au fost foarte bune”, a precizat ea.
Vişan mai spune că, în acest sezon, până în prezent, se poate vorbi de o medie de 85% a gradului de ocupare al resortului, luând în calcul şi perioada de extra sezon, de la finalul lunii aprilie şi în luna mai, şi un grad de ocupare de 95% în lunile de sezon.
”Până în acest moment, am primit 25.000 de clienţi. Şi mai avem până la final de sezon aproximativ o lună de operare. Este o perioadă de extra sezon în care aşteptăm mai mult turişti ce fac parte din programele pentru seniori, precum şi cupluri”, a menţionat ea.
Primele trei naţionalităţi care îşi petrec vacanţa la hotelul din Corfu sunt: polonezii, românii şi englezii.
”În lunile iulie şi august a crescut şi ponderea italienilor, a grecilor, francezilor şi a germanilor. Dar primele trei nationalităţi au fost cele preponderente”, a mai spus Roxana Vişan.
În ceea ce priveşte planurile pentru anul viitor, conducerea hotelului pregăteşte ”o nouă rundă de renovări”.
”Având ca obiectiv pe termen lung creşterea serviciilor şi a facilităţilor, foate probabil să venim şi în sezonul următor cu altă rundă de renovări. Învăţând din acest sezon şi analizând dorinţele, aşteptările turiştilor, o să ne concentrăm atenţia înspre a creşte acele departamente în primul rând, dar nu vom uita şi de aspectele pe care turiştii nu le văd, dar care contribuie la confortul lor”, a precizat managerul hotelului.
Touroperatorul a încheiat anul trecut cu vânzări de peste 70 de milioane de euro.
Sursă: News.ro