Şofer de camion din Tulcea condamnat la 4 ani de puşcărie, după aproape 4 ani de la producerea unui accident mortal
Un şofer de camion din Tulcea a fost condamnat la 4 ani de puşcărie, după ce a provocat un accident mortal pe DN1, între Alba Iulia și Sebeș. Un tânăr de 19 ani a murit, după ce camionagiul a intrat pe contrasens, în depăşirea unei coloane de maşini.
De Cristian Ionescu la 12.09.2019, 16:23Un şofer de camion din Tulcea a fost condamnat la 4 ani de puşcărie, după ce a provocat un accident mortal pe DN1, între Alba Iulia și Sebeș. Un tânăr de 19 ani a murit, după ce camionagiul a intrat pe contrasens, în depăşirea unei coloane de maşini.
De asemenea, camionul avea defecţiuni grave şi la sistemul de frânare, fapt care a contribuit la producerea accidentului.
Şofer de camion condamnat la puşcărie după un accident mortal
Un şofer de camion din Tulcea ar trebui să stea 4 ani după gratii, după ce sentinţa definitivă a fost pronunţată de Curtea de Apel Alba Iulia.
Dosarul a fost rejudecat după ce un acord încheiat cu procurorii în 2017 i-ar fi permis şoferului vinovat să cu suspendare, informează ziarulunirea.ro.
Şoferul neatent, camionul defect, avea viteză, decide să intre în depăşirea unei coloane de maşini
"În data de 15.01.2016, în jurul orei 18:05, inculpatul Popazu Stere a condus autoutilitara marca DAF ce tracta semiremorca marca Koegel pe DN 1 şi, în zona km 373+467 m, din cauza neatenţiei nu a observat coloana de maşini oprită în faţa sa şi a pătruns pe contrasens, unde a intrat în coliziune cu autoutilitara marca Renault Kangoo, condusă din sens opus de S.V.A., pe direcţia Sebeş – Alba Iulia. În urma accidentului, C.A., pasager al autoutilitarei marca Renault Kangoo, a suferit leziuni corporale în urma cărora a decedat”, informează poliţiştii.
Potrivit poliţiştilor, şoferul putea evita producerea accidentului, dacă la preluarea autovehiculului efectua o verificare a acestuia, iar dacă constata probleme tehnice să le remedieze sau să nu plece în cursă. În condițiile de drum umed și vizibilitate redusă, P. S. trebuia să păstreze o distanță corespunzătoare față de autovehiculul din față și să adapteze viteza de deplasare astfel încât să poată opri autovehiculul în condiții de siguranță pentru toți particianții la trafic.