Suntem campioni europeni la cumpărături în hipermarket
Românii cumpără din marile lanţuri comerciale mai mult chiar şi decât francezii, creatorii lor. Profitul marilor retaileri înseamnă, însă, un dezavantaj pentru afaceriştii autohtoni. Analiştii spun că hipermarketurile sunt aşezate strategic, dar şi că românii nu cumpără după listă, ci la ochi.
De Redactia Observator la 18.08.2015, 20:00Românii cumpără din marile lanţuri comerciale mai mult chiar şi decât francezii, creatorii lor. Profitul marilor retaileri înseamnă, însă, un dezavantaj pentru afaceriştii autohtoni. Analiştii spun că hipermarketurile sunt aşezate strategic, dar şi că românii nu cumpără după listă, ci la ochi.
Românii sunt campionii rafturilor. Nu iartă nimic când vine vorba de cumpărături. Suntem cei mai frecvenţi clienţi din Europa ai marilor reţele comerciale. I-am lăsat demult în urmă chiar şi pe francezi, inventatorii conceptului de hipermarket.În ţara noastră, ponderea hipermarketurilor în totalul comerţului este de 31% faţă de 24% în Franţa.
Un alt avantaj al hipermarketurilor este gama variată de produse, dar şi amplasarea lor în cadrul unor malluri sau galerii comerciale. În plus, clienţii îşi pot face acum cumpărăturile din hipermarket şi online.