Unul dintre cele mai ambiţioase mall-uri de proximitate din România se deschide peste câteva luni. Investiţia se ridică la 60 milioane de euro
Veranda Mall, situat în spatele Pieţei Obor din Capitală, va fi inaugurat la finalul lunii octombrie – începutul lunii noiembrie.
De Redactia Observator la 23.06.2016, 10:32Veranda Mall, situat în spatele Pieţei Obor din Capitală, va fi inaugurat la finalul lunii octombrie – începutul lunii noiembrie.
“Lucrările au fost dificile, în plus au fost inclusiv necesare lucrări la canalizare. (…) În prezent am terminat de montat elementele structurale, deja s-au făcut predări, iar chiriaşii încep să se mute. Suntem în linie cu estimările de inaugurare.”, a declarat Andrei Pogonaru, responsabilul proiectului.
În prezent, gradul de închiriere a depăşit pragul de 80%. Printre chiriaşi se numără Carrefour, care va avea un magazin de 11.000 mpp, H&M, cu o suprafaţă închiriată de aproximativ 2.000 de mp, urmat de CCC cu peste 500 mp şi Deichman cu aproximativ 450 mp.
Alte branduri ce se vor regăsi în centrul comercial Veranda sunt: Pimkie, Triumf, Lora Shoes, Zaza, Le Cashmere Heritage, alături de nume precum Pepco, Yves Rocher, Optiblu, Luxury Avenue, Me2You, DM, shop-ul pentru animale Petmag, librăria Diverta şi farmacia Sensiblu.
De asemenea, şi retailerul german C&A va ocupa o suprafaţă de peste 1.600 de metri pătraţi, iar Altex va deschide în centrul comercial un magazin de 600 de metri pătraţi.
În zona de food court şi petrecere a timpului liber se vor afla Oro Toro, Pizza Coloseum, Salad Box, K-Grill, Rustic, Toan’s, Spartan, cofetăria Sweet by Marvio şi o locaţie Maxbet.
La nivel de servicii, locuitorii zonei vor avea la dispoziţie magazine Orange, Telekom, spălătoria EcoClean, saloanele de înfrumuseţare Evidence şi Salon Pro, tour-operatorul TUI şi Silca.