Bitdefender ajunge în Formula 1. Compania românească a semnat un parteneriat cu Ferrari şi va avea logo-ul imprimat pe căştile piloţilor
Producătorul român de soluţii de securitate cibernetică, Bitdefender, a semnat un parteneriat multianual cu Scuderia Ferrari în Formula 1, în urma căruia logoul companiei româneşti va apărea pe căştile piloţilor, pe monopostul condus de Charles Leclerc şi Carlos Sainz, precum şi pe costumele de curse şi uniformele echipei, notează Agerpres.
De Redactia Observator la 28.09.2022, 16:36"Suntem încântaţi să fim în acest nou parteneriat cu Bitdefender, cu care împărtăşim valori precum cel mai înalt nivel de eficienţă tehnologică, căutarea excelenţei în performanţă şi o cultură a securităţii. Este o plăcere să ne putem baza pe un partener de încredere precum Bitdefender, o companie inovatoare şi foarte apreciată pentru profesionalismul şi fiabilitatea sa", a declarat Mattia Binotto, Team Principal şi managing director la Scuderia Ferrari.
Parteneriatul intră efectiv în vigoare odată cu Marele Premiu din Singapore
Potrivit sursei citate, în calitate de partener al Scuderiei Ferrari, începând cu Marele Premiu de la Singapore 2022, Bitdefender va afişa logoul companiei pe căştile piloţilor Ferrari, precum şi pe monopostul F1-75 condus de Charles Leclerc şi Carlos Sainz şi, din 2023, pe costumele de curse şi uniformele echipei. De asemenea, companiile se vor implica în activităţi de marketing, inclusiv întâlniri private cu piloţii echipei Ferrari şi cu membrii echipei tehnice, tururi ale fabricii, acces la boxe şi alte activităţi exclusive. În plus, Ferrari va explora şi evalua produsele şi serviciile de securitate cibernetică Bitdefender pentru a le include în activitatea sa. Parteneriatul este o aliniere naturală între cele două companii, subliniind puterea datelor, a oamenilor şi a maşinilor care lucrează împreună pentru a excela.
"Bitdefender împărtăşeşte cu Scuderia Ferrari o moştenire a excelenţei şi o experienţă demonstrată în construirea de tehnologii inovatoare care aduc rezultate câştigătoare. Atunci când fiecare secundă contează, doar cele mai avansate maşini câştigă curse pe circuit şi doar cea mai avansată tehnologie are puterea de a preveni, apăra şi răspunde eficient la atacurile cibernetice. Parteneriatul cu Scuderia Ferrari, cea mai emblematică echipă de Formula 1, se potriveşte în mod natural pentru Bitdefender. Aşteptăm cu nerăbdare să accelerăm notorietatea brandului şi rămânem concentraţi pe furnizarea de protecţie avansată pentru clienţii noştri din întreaga lume, în materie de securitate cibernetică", a declarat Florin Talpeş, co-fondator şi CEO al Bitdefender. Bitdefender oferă soluţii de securitate cibernetică pentru companii şi pentru acasă.