Sume record încasate din sponsorizări pentru Jocurile Olimpice din 2020. Cifra este de aproape trei ori mai mare decât orice altă sumă obţinută vreodată
Organizatorii Jocurilor Olimpice din 2020 de la Tokyo a reuşit să atragă 2,8 miliarde dolari din sponsorizări, aproape de trei ori mai multe decât s-a reuşit la orice altă Olimpiadă de vară, a anunţat CIO la Lima, unde are loc a 131-a Sesiune a forului olimpic internaţional.
De Redactia Observator la 14.09.2017, 12:34Organizatorii Jocurilor Olimpice din 2020 de la Tokyo a reuşit să atragă 2,8 miliarde dolari din sponsorizări, aproape de trei ori mai multe decât s-a reuşit la orice altă Olimpiadă de vară, a anunţat CIO la Lima, unde are loc a 131-a Sesiune a forului olimpic internaţional.
Comitetul de organizare nipon a reuşit să strângă suma din contractele cu 43 de sponsori locali, depăşind cu mult aşteptările CIO, care stabilise iniţial ca ţintă o sumă de circa un miliard dolari.
La JO 2012 de la Londra, sponsorizările s-au cifrat la 1,1 miliarde dolari, în timp ce la Rio de Janeiro, în 2016, suma a fost uşor superioară.
După ce a primit organizarea JO 2020 în 2013, Tokyo a depus eforturi intense pentru a reduce costurile, reuşind să diminueze bugetul de la 26 miliarde dolari la 16,8 miliarde dolari.
CIO a acceptat includerea în programul olimpic de la Tokyo a unor sporturi precum skateboard, alpinism sportiv, surfing, karate şi baseball/softball la cererea organizatorilor, într-un efort de a atrage tânără generaţie să urmărească întrecerile olimpice.
Sursă: Agerpres.ro