(P) Ce avantaje aduce pentru afacerea ta o agenție de marketing digital
Marketingul digital și folosirea avantajelor pe care le oferă pentru creșterea afacerii nu sunt doar trenduri. În această eră rapidă a informației, companiile trebuie să fie prezente în online pentru a rămâne competitive în cadrul industriei în care activează dintr-un motiv simplu: consumatorii sunt din ce în ce mai mult în mediul online.
De Redactia Observator la 18.03.2022, 21:26Să ai un smartphone cu care să fii conectat în permanență la Internet nu mai este un lux și în acest moment majoritatea consumatorilor români din intervalul 16-60 de ani (interval comercial vânat de toți marketerii) petrec zilnic un timp considerabil navigând pe site-uri de internet, făcând cumpărături online, vizionând videoclipuri sau conectându-se la rețelele sociale.
Marketingul digital aduce brand awareness și vânzări crescute
Acest comportament de petrecere a timpului în mediul online a venit la pachet cu schimbarea întregii piețe de publicitate, iar companiile care vor să comunice cât mai rapid și mai eficient cu consumatorii lor trebuie să ia neapărat în considerare integrarea strategiei de marketing digital în planul de marketing pe care îl au. Deși nu excludem că publicitatea tradițională realizată pe tv, radio, outdoor sau printuri are rolul ei, comunicarea digitală aduce multe plusuri atât pentru brand awareness cât și pentru creșterea profiturilor în compania ta.
Pentru a face o campanie de comunicare eficientă în online cel mai bine este să te bazezi pe oameni profesioniști, care cunosc conceptele, știu cum să le aplice și care dispun de resursele tehnice necesare. De aceea este important să angajezi o agenție de marketing digital, companie specializată care poate să identifice mixul coerent de promovare în online și personalizat pentru specificul activității tale, astfel încât să obții cât mai multe vânzări și engagement de la clienți.
”Dar ce face mai exact o astfel de agenție?” ”Ce instrumente folosește?” sau ”Cum poate să mă ajute efectiv în creșterea afacerii mele?”
Sunt întrebări la care ar trebui să știi răspunsul pentru a face alegerea potrivită pentru selectarea și angajarea viitoarei tale agenții de marketing digital. Odată cu dezvoltarea nevoii companiilor de a fi cât mai prezente în mediul online, în piață au apărut și o multitudine de agenții specializate sau chiar freelanceri care se ”bat” în oferte și strategii pentru a câștiga cât mai multe companii în portofoliu. De aceea, trebuie să fii foarte atent pe cine angajezi și să alegi cu adevărat profesioniști care îți pot livra cele mai bune proiecte.
Oblyo Digital Agency, cu o echipă de experți în domeniul publicității online și cu un portofoliu de peste 100 de clienți mulțumiți, îți explică transparent ce face sau ce ar trebui să facă pentru tine o agenție cu adevărat bună.
1. Obiectivul numărul 1 al agenției este acela de a crea valoare pentru client.
În primul rând obiectivul numărul unu al agenției cu care lucrezi trebuie să fie acela de a crea valoare pentru brandul și pentru compania ta și asta pe termen lung. Rezultatele pozitive pentru o campanie de online pot fi mulțumitoare pe moment, însă crearea unei reputații în online pentru un brand care să convertească cât mai multe interacțiuni cu consumatorii în vânzări efective, impune necesitatea unei viziuni mai ample și a unei strategii digitale pe termen lung. La Oblyo, primul pas este să facem o analiză a specificului activității clientului, a profilului consumatorului și a preferințelor acestuia și o evaluare a eforturilor de marketing făcute de companie și abia după această evaluare, propunem cea mai bună strategie de creștere în mediul online.
2. Creează campanii targetate folosind instrumentele de marketing digital potrivite
Pentru a atrage noi clienți, instrumentele folosite de marketingul digital sunt diverse, de aceea ai nevoie de o agenție care să știe cum să jongleze cu acestea, astfel încât la final să existe o comunicare coerentă, eficientă și care să atragă câți mai mulți consumatori potențiali. Mai mult, publicitatea online poate fi extrem de precisă, fiind livrată doar publicului care poate fi interesat de produsul sau serviciul tău, pe canalele pe care le preferă cel mai mult și cu mesajele la care reacționează cel mai bine.
Iată care sunt cele mai folosite instrumente în digital, pe care le găsiți și în gama de servicii puse la dispoziție de Oblyo Digital Agency:
- Google Adwords - poziționează site-ul în topul rezultatelor motoarelor de căutare
- Video Marketing - pune în valoare toate punctele forte ale produselor sau serviciilor tale și poate fi distribuit pe platforme diverse ca Facebook, Instagram, Tik Tok, Youtube
- Seo (search engine optimization) și link building– plasarea site-ului pe locuri superioare în cadrul motoarelor de căutare folosind anumite cuvinte cheie
- Marketing content – advertoriale și articole Seo cu un conținut original și de calitate care expun calitățile brandului/produsului
- Branding și managementul reputației în online – atenție deosebită asupra calității conținutului care este atașat brandului
- Creare sau optimizare de site-uri web – fie că este doar un site de prezentare sau un magazin online acesta trebuie să aibă un conținut și o funcționalitate care să fie perfecte pentru a atrage clienți potențiali
3. Brand awareness și trafic pe site în creștere
Obiectivul general al oricărui efort de marketing digital este acela de a genera cât mai mult trafic organic pe site-ul companiei. Profesioniștii în marketing de la agențiile de marketing digital au cunoștințele tehnice necesare pentru a realiza asta, astfel încât cu resurse financiare minime, oamenii vor găsi mai ușor site-ul tău în motoarele de căutare și îl vor accesa. De asemenea, imaginea pozitivă și prezența brandului tău în mediul online este un alt obiectiv îndeplinit cu succes.
4. Interacțiunea cu clienții este convertită în vânzare efectivă
Potențialii consumatori vor afla prin aceste instrumente de marketing diverse informații despre compania ta și nu numai că vor accesa site-ul tău, ci este foarte posibil ca această interacțiune să fie convertită în vânzare efectivă.
5. Prezența brandului tău în online este mai mare
Promovarea brandului în online, crearea de interacțiuni și relații cu clienții sunt obiective importante pentru orice companie. Folosind platforme diverse, o agenție de marketing digital știe cum să procedeze ca marca ta să fie prezentă nu numai în descrierea site-ului propriu, ci pe diverse platforme de socializare, bloguri sau forumuri, astfel încât să aibă o acoperire cât mai mare și câți mai mulți oameni să te cunoască, să discute despre tine și, bineînțeles, să te cumpere.
Așadar, angajarea unei agenții de marketing digital este un pas important în elaborarea și dezvoltarea prezenței brandului tău în online. Și chiar trebuie să fii prezent și aici, în completarea eforturilor de marketing tradițional pe care le faci în offline. Nu numai că acesta este viitorul pieței de publicitate și este necesar să te aliniezi trendului, ci trebuie să fii prezent în online dintr-un motiv foarte simplu: aici poți să îi găsești pe clienții tăi, să te prezinți și să îi convingi că brandul tău este unul de încredere care merită cumpărat.