(P) Cele 3 greșeli de evitat în marketing online
Cum să nu pui singur piedici afacerii tale? Dacă ai o afacere, suntem convinși că una dintre cele mai mari dorințe ale tale în calitate de antreprenor este să o vezi înflorind, nu-i așa? Ei bine, toți proprietarii de afaceri au acest obiectiv, dar din păcate, mulți dintre ei ajung să își faulteze singuri business-ul, fără ca măcar să realizeze acest lucru.
De Redactia Observator la 16.03.2022, 10:54Dacă citești aceste rânduri, cu siguranță nu vrei să faci parte din categoria celor care reprezintă un pericol pentru afacerea lor. Probabil ai observat deja că promovarea digitală este de nelipsit pentru o afacere în zilele noastre. Așadar, te invităm să descoperi, în cele ce urmează, 3 greșeli în marketing online pe care îți dorești să le eviți.
Nu ai creionat corect un Buyer Persona
Dezvoltarea unui profil Buyer Persona este baza strategiei tale de marketing. Pentru a putea să vinzi, trebuie să știi întâi cui îți dorești să vinzi, corect?
Un Buyer Persona reprezintă o descriere cât mai detaliată a celui mai reprezentativ client din audiența ta țintă. Este, prin urmare, un profil fictiv cu toate informațiile relevante despre grupul tău țintă.
Sărind peste pasul acesta, nu vei reuși să înțelegi cu adevărat clienții tăi, iar astfel nu vei putea știi niciodată care sunt nevoile și interesele lor reale. Nu vei putea empatiza cu ei, iar acest lucru va dăuna afacerii tale.
Nu investești suficient în website
Trăim într-o eră digitală, așa că un website a ajuns o mare necesitate pentru orice afacere. Problema e că nu este de ajuns doar să îl ai. În prezent, există peste 1.9 miliarde de website-uri pe internet. Prin urmare, după cum te aștepți, probabilitatea ca internauții să acceseze tocmai site-ul tău este extrem de mică. Partea bună este că tu ești cel care poate schimba această probabilitate.
Nu putem vorbi de marketing online, dacă business-ul tău nu este vizibil pentru utilizatori. Pentru ca website-ul tău să aibă o vizibilitate foarte bună, trebuie să iei în considerare investiția în servicii SEO, pentru ca acesta să fie mai ușor de găsit de către publicul tău țintă.
SEO vine de la Search Engine Optimization, ceea ce se traduce ca optimizare pentru motoarele de căutare. Apelând la ajutorul unor specialiști SEO, te asiguri că website-ul tău se va afla în topul rezultatelor de pe Google, spre exemplu, iar acest lucru îți va aduce trafic și implicit vânzări.
Îți setezi așteptări nerealiste
Când vorbim de marketing online și SEO, în special, trebuie să fii conștient că rezultatele pe care ți le dorești le vei obține în timp.
Trebuie să știi că nu toți vizitatorii website-ului tău se vor converti în clienți pe loc. Vizibilitatea oferită de marketing online și SEO vine treptat, iar pentru a câștiga încrederea potențialilor tăi clienți ai nevoie de timp.
Nu te aștepta la înzecirea profitului încă din prima lună. Dacă ai o strategie bine pusă la punct, ai încredere în ea, iar rezultatele companiei tale vor veni drept consecință pentru o treabă bine făcută.
Evită aceste greșeli pentru binele afacerii tale. Nu ezita să ceri ajutorul specialiștilor de marketing online și SEO, pentru a te asigura că vei fi mereu pe drumul cel bun.