Te cunosc de undeva! Lider de audienţă. Nicole Cherry şi Juno, câştigătorii celei mai noi ediţii, cu un moment unic în istoria show-ului.
Cea mai nouă gală Te cunosc de undeva!, difuzată aseară la Antena 1 va rămâne în istoria transforming show-ului drept gala cu bonus dublu acordat aceluiaşi cuplu de artişti, 200 de puncte, dar şi cel mai mare punctaj obţinut vreodată, respectiv 295 de puncte. Acestea au mers aseară către Nicole Cherry şi Juno, cei care au ridicat juriul, dar şi pe colegii lor în picioare cu super transformarea în Charlie Chaplin şi unul dintre cele mai grele momente din istoria cinematografiei. Transforming show-ul de la Antena 1 a fost prima opţiune de vizionare a telespectatorilor, emisiunea impunându-se ca lider de audienţă, pe toate categoriile de public. De altfel, Antena 1 a condus clasamentul de audienţă şi la nivelul întregii zile, dar şi pe segmentul de Prime Time, pe toate categoriile de public.
De Redactia Observator la 28.05.2023, 10:04Așadar, conform datelor oferite de Kantar Media, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, Antena 1 a fost aseară, în intervalul de difuzare al emisiunii Te cunosc de undeva!, lider de audienţă, cu 5.8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 22.8%, urmată de Pro TV, cu 4.5 puncte de rating și 17.7% cota de piață. Şi la nivel urban, transforming show-ul de la Antena 1 a fost prima opţiune de vizionare, cu 7.7 puncte de rating şi 23% cota de piaţă, urmat de Pro TV cu doar 4.4 puncte de rating şi 13.3% cota de piaţă. De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 6.6 puncte de rating și 19.5% cota de piață, urmată de Pro Tv cu 5.5 puncte de rating şi 16.2% cota de piaţă.
De altfel, Antena 1 a condus clasamentul de audienţă şi la nivelul întregii zile, dar şi pe segmentul de Prime Time, pe toate categoriile de public. Antena 1 a fost lider de piaţă şi în intervalul 18:58 – 19:40 cu Observator 19, atât pe publicul comercial, cât şi la nivel urban şi naţional, ştiri care au atins 4.2 puncte de rating şi 19.6% share pe publicul comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani. Observator 06 şi Observator 13 au fost şi ele prima opţiune de vizionare a telespectatorilor.
Competiţia devine din ce în ce mai strânsă cu fiecare nouă gală, spre deliciul telespectatorilor. Transforming show-ul de la Antena 1 a fost deschis aseară de către Anca Ţurcaşiu şi Jean Gavril, cu transformarea în Gogol Bordello şi piesa Pala tuta, moment care le-a dat mari bătăi de cap. Uşor nu le-a fost nici Amnei şi Mishei, cu transformarea în A.R. Rahman & Pussycat Dolls şi piesa Jai Ho, care le-a purtat pe fete în ţara elefanţilor, a Taj Mahalului şi a hainelor pline de culoare. În continuare, transformările continuă cu un cocktail de naţionalităţi şi un domn din Japonia căruia îi place limba germană, dar nu se fereşte nici de engleză, căci Emilian şi WRS s-au transformat aseară în Takeo Ischi şi Chicken Yodeling. Cea de-a noua gală a venit cu o super provocare şi pentru ADDA şi Radu Bucălae, cu transformarea în Kaoma – Lambada, care i-a făcut să râdă cu lacrimi, chiar în timpul performance-ului. De la hohote de râs s-a trecut direct la emoţie puternică, pentru că ruleta le-a adus Cristinei Stroe şi lui Damian Drăghici transformarea în Mihaela Mihai şi piesa De-ai fi tu salcie. A urmat apoi o scurtă debarcare pe meleaguri latino, căci Codruţa Filip şi Valentin Sanfira au interpretat imnul microbiştilor de pretutindeni – Enrique Iglesias – La copa de la vida, în vreme ce Radu Ţibulcă şi CRBL i-au adus pe telespectatori din nou în România, cu transformarea în Corina şi Skizzo Skilzz – Fete din Balcani. Spectacolul transformărilor a fost încheiat grandios de către Nicole Cherry şi Juno, cu o super transformare în Charlie Chaplin, o referință complexă și complicată, care le-a dat mari bătăi de cap, dar totodată i-a ajutat să marcheze o super premieră în istoria show-ului - gala cu bonus dublu acordat aceluiaşi cuplu de artişti, dar şi cel mai mare punctaj obţinut vreodată.