Ferrari 296 GTB, un nou model hibrid în serie, parte a strategiei de trecere la era vehiculelor electrice - GALERIE FOTO
Ferrari a prezentat un nou automobil hibrid de serie, 296 GTB, în cadrul strategiei sale de trecere la era vehiculelor eletrice. Acesta este al treilea hibrid Ferrari care va intra în producţia de serie, excluzând vehiculele ediţie limitată.
De Cornel Preda la 25.06.2021, 10:08- Ferrari a mai lansat hibridul SF 90 Stradale în 2019 şi o versiune decapotabilă, SF90 Spider, în 2020
Noul Ferrari va costa 269.000 de euro, iar preţul va ajunge la 302.000 euro pentru versiunea performantă "Assetto Fiorano". ”Dacă SF 90 a fost conceput pentru a atinge vârful performanţei, acesta a fost conceput pentru vârful plăcerii de a conduce. Ne aşteptăm că acest lucru ne va ajuta şi să atragem clienţi care nu conduc acum un Ferrari", a spus Enrico Galliera, director de marketing şi comercial al Ferrari, într-o prezentare web.
Ferrari 296 GTB - detalii tehnice
Modelul 296 GTB va fi echipat cu un motor turbo cu 6 cilindri (V6) spate-mijloc, primul pe un autoturism cu insignă Ferrari, deşi astfel de motoare au rădăcini care datează din anii 1950 în maşinile de curse Ferrari.
- Un Ferarri de 160.000 de euro, furat din Germania, găsit şi confiscat în Brăila de Poliţia de Frontieră. Cum a...
- Ferrari va reveni în cea mai importantă clasă a cursei de anduranţă de la Le Mans
- "Cum aţi uitat de Ferrari-urile acelea în garaj?" Răspunsul lui Ion Ţiriac cu privire la episodul celebru
Autovehiculele Ferrari sunt în mod normal propulsate de motoare V8 mai puternice - dar şi mai poluante - V12. Cu toate acestea, motorul V6, împreună cu un motor electric de 122 KW, poate produce o putere masivă de 830 cai. La fel ca SF90 Stradale, poate furniza 25 km de energie silenţioasă integral electrică. Automobilul va atinge astfel o viteză maximă de peste 330 km pe oră.
Primele livrări sunt aşteptate în primul trimestru al anului 2022, începând din Europa.
Ferrari şi rivalii săi încearcă să îşi schimba gama la automobile pe bază de baterii fără a pierde performanţa ridicată care le susţine preţurile premium. Compania italiană a promis că primul său model integral electric va fi disponibil în 2025. "Este un proces care a început acum câţiva ani. Lucrăm pentru a face faţă reglementărilor şi sarcinii de reducere a emisiilor”, a spus Galliera.