BLACK FRIDAY la eMAG. Ce produse intră la reducere și ce noutăți aduce Black Friday 2016
BLACK FRIDAY. eMAG organizează Black Friday pe 18 noiembrie. Deși reduceri au loc pe parcursul întregului an, Black Friday-ul din 18 noiembrie este unul „spectacol”, cu multe surprize, noutăți și ambiții, a anunțat, într-o conferință de presă, Iulian Stanciu, CEO eMAG.
De Redactia Observator la 17.11.2016, 16:02BLACK FRIDAY. eMAG organizează Black Friday pe 18 noiembrie. Deși reduceri au loc pe parcursul întregului an, Black Friday-ul din 18 noiembrie este unul „spectacol”, cu multe surprize, noutăți și ambiții, a anunțat, într-o conferință de presă, Iulian Stanciu, CEO eMAG.
BLACK FRIDAY. Peste 1 milion de produse vor fi în ofertă, iar reducerile totale vor fi de peste 35 de milioane de euro.
BLACK FRIDAY. În premieră pentru piața din România, eMAG aduce 1.000 de pachete de furnizare de energie electrică de la E.ON Energie România, pentru care factura este zero pe o perioadă de 6 luni. Pachetul E.ON Lite este destinat consumatorilor casnici. Clienții eMAG vor înregistra o comandă, după consultarea în ofertă a actelor necesare, iar cererea va ajunge la E.ON, care va contacta clienții în vederea semnării contractului.
BLACK FRIDAY. O altă noutate o constituie semnarea unui parteneriat cu o bancă din România care va oferi clienților posibilitatea să achiziționeze orice produs, cu ajutorul cardului de credit emis de bancă, în 36 de rate fără dobândă.
BLACK FRIDAY. „Black Friday este cel mai mare eveniment de shopping din an, care cumulează comenzi într-o zi cât într-o lună întreagă și care a devenit un fenomen social. Pentru o zi liniile de acces la Internet și serverele noastre devin cea mai populată arteră comercială din România. Este momentul în care îți poți achiziționa produse și tehnologii la prețuri extrem de avantajoase, pe care nu le poți avea în niciun alt moment al anului.
BLACK FRIDAY. Evenimentul a crescut foarte mult în fiecare an. Față de prima ediție, gama de produse s-a extins de 12 ori, de la 80 de mii de produse în 2011, la 1 milion în prezent. Ne-am pregătit temeinic în ultimele 10 luni, pentru a le oferi clienților cea mai bună experiență, dar și multe surprize”, spune Tudor Manea, General Manager, eMAG.