De ce renunţă tinerii din generaţia Z la joburi. Factorul decisiv care îi îndeamnă să-şi schimbe locul de muncă
Cultura companiei este din ce în ce mai importantă pentru angajaţi. Aceasta poate fi un factor decisiv pentru cei care se gândesc să renunţe la actualul loc de muncă, relatează CNBC.
De Redactia Observator la 20.04.2023, 22:33Un sondaj realizat LinkedIn a arătat că marea majoritate, 87%, a profesioniştilor din generaţia Z ar fi pregătiţi să renunţe la locul de muncă pentru a lucra în altă parte dacă valorile noii companii ar fi mai strâns aliniate cu cele personale.
LinkedIn defineşte generaţia Z ca fiind cei născuţi între 1997 şi 2012, cei care sunt în prezent la sfârşitul adolescenţei sau în prima parte a tinereţii adulte.
Nici măcar o creştere de salariu nu este suficientă
"Generaţiile mai tinere, în special, vor să lucreze pentru companii acolo unde pot evoca schimbări şi unde pot face diferenţa", a declarat Josh Graff, director general pentru EMEA şi LATAM la LinkedIn.
Sondajul, care se bazează pe 7.317 de respondenţi din Regatul Unit, Franţa, Germania şi Irlanda, a mai constatat că 59% dintre profesioniştii europeni nu ar lucra pentru o companie dacă valorile acesteia nu s-ar alinia cu cele personale. Pentru 55% dintre cei chestionaţi, o creştere de salariu nu ar fi suficientă pentru a-i convinge să rămână.