Fondatorul Facebook a pierdut 3,3 miliarde de dolari, după ce a anunţat că modifică algoritmul de afişare a postărilor
Mark Zuckerberg a pierdut vineri 3,3 miliarde de dolari în urma anunţului referitor la modificarea algortimului de afişare a postărilor în reţeaua Facebook.
De Redactia Observator la 13.01.2018, 17:04- Alege ce urmează! Tu eşti liderul! Marcel Ciolacu, candidatul PSD la alegeri, faţă în faţă cu Alessandra Stoicescu de la ora 19:30, la Antena 1
- Platforma care a prezis victoria lui Donald Trump scrie despre cine va câştiga alegerile în România. Clasamentul Polymarket
Mark Zuckerberg a pierdut vineri 3,3 miliarde de dolari în urma anunţului referitor la modificarea algortimului de afişare a postărilor în reţeaua Facebook, ca urmare a scăderii acţiunilor companiei cu 4,5% la bursa din New York, transmite Bloomberg.
În urma declinului acţiunilor Facebook, averea lui Zuckerberg a scăzut la 74 de miliarde de dolari, potrivit indicelui Bloomberg al miliardarilor. El a pierdut în acest fel poziţia de al patrulea cel mai bogat om din lume, în favoarea miliardarului spaniol Amancio Ortega.
Fondatorul Facebook a pierdut cea mai mare parte din suma de 4,5 miliarde de dolari câştigată în acest an.
Cei mai bogaţi 500 de oameni din lume au câştigat anul trecut 1.000 de miliarde de dolari şi alte 192 de miliarde de dolari în primele două săptămâni din 2018, arată indicele calculat de Bloomberg.
- Rovinieta se va scumpi cu cel puțin 85% pentru anumite categorii de autovehicule! Cât vor plăti șoferii pentru...
- Pensia pentru limită de vârstă 2018. Ce militari și polițiști pot ieși la pensie în acest an. Sunt două...
- O româncă de 50 de ani a trăit coşmarul vieţii în Spania. A plecat de acasă sperând că va câştigă bani...
Facebook a încercat să îi calmeze pe creatorii de articole şi conţinut video îngrijoraţi de anunţul lui Zuckerberg potrivit căruia reţeaua socială pe care o conduce va pune mai mult accent pe ceea ce numeşte interacţiunea socială semnificativă, în locul consumului pasiv de noutăţi.
Articolele şi clipurile care atrag comentarii şi like-uri sau care sunt distribuite de utilizatori vor avea o probabilitate mai mare de a fi vizibile, a precizat Facebook într-un email obţinut de Bloomberg.
Compania va continua în acelaşi timp să prioritizeze conţinutul pe care utilizatorii îl caută în mod regulat, cum ar fi video-urile săptămânale.