2 tipuri de servicii care nu trebuie să lipsească din niciun salon modern de cosmetică
Aproape jumătate dintre românii care locuiesc la oraș merg la saloanele de înfrumusețare.
De Redactia Observator la 20.10.2017, 17:43Aproape jumătate dintre românii care locuiesc la oraș merg la saloanele de înfrumusețare.
Un studiu efectuat de iSense Solutions și dat publicității în 2016 a scos la iveală că nu mai puțin de 48% dintre românii din mediul urban apelează cel puțin o dată de an la serviciile saloanelor de cosmetică și înfrumusețare. Aceștia cheltuiesc, în medie, 130 de lei, lunar, pe tratamente cosmetice.
Cum era de așteptat, femeile sunt principalele cliente ale saloanelor - 70% dintre reprezentantele sexului frumos beneficiază anual de astfel de servicii, spre deosebire de 25% dintre bărbați. Iar 62% dintre români își fac programare cel puțin o dată pe lună la un salon.
Tocmai de aceea, ideea de a deschide un salon de înfrumusețare în România se poate dovedi una de succes. Mai ales dacă începi în forță și alegi servicii inedite, care să te diferențieze de concurență.
Iată care sunt cele 2 tipuri de tratamente foarte căutate în prezent și care te pot ajuta să-ți depășești competiția, în cazul în care vrei să deschizi un salon:
Tratamente corporale
Multe saloane de cartier nu își permit să ofere astfel de servicii, însă, dacă tu o vei face, acest lucru va face diferența în fața clientelor. Cele mai comune astfel de tratamente sunt bronzarea organică, exfolierea totală, împachetările corporale cu noroi, alge, ciocolată sau uleiuri care îmbunătățesc circulația.
De obicei, tratamentele corporale încep cu exfolierea totală a corpului, pentru ca substanțele să acționeze mai bine. Apoi corpul este învelit la propriu în plastic. Un masaj facial sau al scalpului este efectuat, în timp ce substanțele își fac efectul.
Și pentru că întrebarea „Cum scap de vergeturi?“ se afla în topul lucrurilor pe care le aude cel mai des o cosmeticiană, recomandat este să dotezi salonul nou deschis și cu o termocuverta, care oferă un efect de saună localizat și le poate ajuta pe cliente nu numai să piardă centimetri în plus, dar și să îmbunătățească aspectul vergeturilor și al pielii cu aspect de coajă de portocală.
Micropigmentarea
Cosmeticiana folosește o metodă similară tatuajului, pentru a contura buzele sau a da o formă ideală sprâncenelor. Însă, spre deosebire de un tatuaj, efectele micropigmentării nu sunt permanente. Tocmai de aceea, clientele vor avea nevoie de retușuri anuale, pentru că, în timp, culoarea se va estompa.
Micropigmentarea este cunoscută și drept machiaj semipermanent și este unul dintre cele mai căutate servicii la ora actuală. Clientele cer cel mai adesea corectarea sprâncenelor, dar și conturarea buzelor.
Pe lângă aceste două tipuri de tratamente absolut necesare, trebuie să adaugi pe lista serviciilor și cele destinate îngrijirii părului, inclusiv tratamente de regenerare. Apoi, nu deschide salonul fără o cosmeticiană bună care să știe tehnici eficiente de epilare. Includem aici și ceara de unică folosință, dar și epilatul cu ceară clasică. Cu timpul, poți adăuga în dotarea salonului și aparate destinate special epilatului permanent.
Nici tratamentele faciale nu sunt un serviciu de ignorat, și asta pentru că româncele apelează la ele din ce în ce mai des. Gata de inaugurarea salonului vei fi însă numai după ce găsești o manichiuristă care să știe să lucreze cu ojă clasică și ojă semipermanentă, dar care să fie pricepută și la construcțiile cu gel, din ce în ce mai căutate.
Originalitatea și o bună cunoaștere a pieței sunt ingredientele unui business de succes în domeniul frumuseții. Pentru ca un salon să reziste în timp, investițiile în aparate de ultimă generație și personal sunt cruciale.
Sursă foto: Shutterstock.com