Valentine's Day 2024. Pizza în formă de inimă, flori şi şampanie. Ce cadouri şi-au făcut cuplurile de Ziua Îndrăgostiţilor
Sărbătoarea dragostei costă mai mult cu 10% anul acesta. S-au scumpit şampania, ciocolata, florile sau cina romantică, dar asta nu a contat pentru cei care au vrut să le facă iubitelor un cadou.
De Ingrid Tîrziu la 15.02.2024, 12:48În aplicaţiile de livrare a fost plin de reduceri astăzi, mai ales pentru cei care petrec Ziua Îndrăgostiţilor acasă.
Diana Mitrea, manager categorie platformă livrare: Avem combinaţii de produse clasice precum îngheţată, chipsuri, cola cât şi produse tipice acestei sărbători: ciocolată, trandafiri, şampanie. Preţurile sunt variate, pornesc undeva de la 30 de lei.
Cine nu petrece acasă, celebrează această zi specială în oraş, unde este aproape imposibil să mai găseşti un loc liber.
Matei Ionescu, proprietar restaurant: Am făcut meniul anul acesta să fie mai permisiv. Dacă anul trecut un meniu costa 150 lei, anul ăsta o să-l facem 120 lei. Anul acesta ne aşteptăm să avem un număr mai mari de livrări, în special pe cină.
Dulciurile nu au cum să lipsească de la cina de Valentine's Day. Vafele belgiene au fost la mare căutare astăzi.
Mihai Dinică, proprietar locaţie cu vafe: Îndulcim indrăgostitii cu o promotie unu plus unu. Cele mai comandate sunt cele dulci, unde avem multă ciocolată, dar si pe cele cu bezele, astfel să fie mai colorate si sa dea o senzatie de ziua indrăgostitilor.
Ca în fiecare an, florile au fost vedeta acestei sărbători
Trandafirii roşii vânduţi la doar un leu i-au trezit cu noaptea în cap pe cei care au vrut să fie romantici şi să facă şi o economie. Cozile au fost uriaşe chiar înainte de deschidere.
Rada Drobotă, inginer horticultor: Un leu un trandafir. A fost o ofertă în limita a 11 fire pe buchet. La ora 6, primul client a fost aici, a fost la usă. Dar noi am deschis la 7. Cel puţin 400 la un leu.
Tânăr: O să-i iau un buchet de flori. Cele mai frumoase sunt florile, cel mai frumos gest. Apoi mergem la un restaurant, petrecem frumos.
Specialiştii spun că sărbătoarea iubirii de la americani este şi cel mai bun prilej de marketing pentru brandurile româneşti.
Andra iacob, specialist în marketing: Popularitatea sărbătorii este în creştere şi datorită nouă, consumatorii pentru că ne dorim să găsim ocazii să ne arătăm iubirea. Este un context de viaţă în care brandurile pot să fie aproape de oameni.
Nu toţi au fost impresionaţi însă de sărbătoarea de Sfântul Valetin. Datele confirmă că o treime din români văd Valentine's Day ca pe o sărbătoare comercială, iar 42% dintre persoanele singure găsesc în această zi un prilej de a se răsfăţa pe sine.