Antena LIVE

Curs valutar

Galerie foto

Subiecte la română, simulare Evaluare Națională 2025. Poezia "Trezire", de Lucian Blaga, le-a pus probleme elevilor de clasa a 8-a

Astăzi, 17 martie, elevii de clasa a VIII-a au susținut prima probă din cadrul simulării la Evaluarea Națională 2025, cea la limba și literatura română. Candidaţii au primit două texte la prima vedere. Primul text este poezia "Trezire" de Lucian Blaga, iar al doilea este din articolul jurnalistei Cristina Ștefan "Rezistența prin apicultură", publicat în Dilema veche în 2017. Testul evaluează atât competențele de înțelegere a textului, cât și capacitatea de a redacta un text argumentativ sau creativ. Conform calendarului simulărilor, publicat de ministerul Educației, marți, 18 martie, urmează proba la matematică, iar miercuri proba la limba și literatura maternă. 

De la 17.03.2025, 11:25
WhatsApp
Galerie (18)
Subiecte la română, simulare Evaluare Națională 2025 Shutterstock

UPDATE: Elevii de clasa a 8-a au primit două texte la prima vedere la simularea probei de Limba și literatura română de la Evaluarea Națională 2025.

Primul text este poezia "Trezire" de Lucian Blaga, iar al doilea este din articolul jurnalistei Cristina Ștefan "Rezistența prin apicultură", publicat în Dilema veche în 2017, potrivit edupedu.ro

UPDATE - Proba scrisă la Limba și literatura română, din cadrul simulării Evaluării Naţionale 2025, a început. Accesul elevilor în săli a fost permis până la ora 8.30, iar proba a început la ora 9.00. Timpul destinat elaborării lucrării este de două ore, din momentul în care s-a încheiat distribuirea subiectelor fiecărui elev.

Simularea Evaluării Naționale reprezintă un moment esențial în parcursul educațional al elevilor de clasa a VIII-a, oferindu-le oportunitatea de a se familiariza cu structura și rigorile examenului final. Pentru anul 2025, ministerul Educației a stabilit un calendar și o serie de proceduri menite să asigure desfășurarea optimă a acestei evaluări. Vezi aici ► ghidul informativ privind evaluarea digitalizată a lucrărilor 

Disciplinele la care se organizează Simularea Evaluării Naționale pentru absolvenții clasei a VIII-a, în anul școlar 2024 - 2025, sunt: limba și literatura română, limba și literatura maternă pentru elevii aparținând minorităților naționale care au urmat cursurile gimnaziale în limba maternă și matematică. Vezi aici ► programele valabile pentru simularea Evaluării Naționale 2025

Elevii de clasa a VIII-a încep simularea Evaluării Naționale 2025 pe 17 martie cu proba la limba și literatura română. Testările vor continua cu proba la Matematică, pe 18 martie, iar pe 19 martie se va desfășura proba la limba şi literatura maternă. Rezultatele vor fi comunicate doar elevilor, pe 31 martie, și vor fi analizate la nivelul fiecărei unități de învățământ prin discuții cu elevii, ședințe cu părinții, precum și în consiliile profesorale, în vederea adoptării unor măsuri punctuale adecvate pentru îmbunătățirea performanțelor școlare. Dat fiind că rezultatele se comunică individual, nu prin afișare, nu se vor înmâna elevilor coduri individuale pentru anonimizare. La această simulare, care se va desfășura în peste 3.500 de unități de învățământ/centre de examen, sunt așteptați să participe peste 173.000 de elevi de clasa a VIII-a. Pentru proba de limbă maternă sunt înscriși circa 10.000 de elevi. Obiectivele urmărite prin organizarea simulărilor la nivel național sunt familiarizarea elevilor cu rigorile unui examen real și optimizarea rezultatelor obținute de către elevi la finalul studiilor gimnaziale. Notele obținute nu se trec în catalog. Prin excepție, la solicitarea scrisă a elevului/a părintelui, acestea pot fi trecute în catalog.

Alte informații utile sunt publicate în ghidul disponibil ► aici

Subiecte la limba română de la simularea Evaluării Naționale 2025

Proba la limba și literatura română începe la ora 9:00, moment în care, în fiecare sală, vor fi distribuite subiectele. Accesul elevilor în săli este permis până la ora 8:30. Timpul destinat elaborării lucrării scrise este de două ore, din momentul în care s-a încheiat distribuirea subiectelor fiecărui elev. Ministrul Educației a anunțat că subiectele la română sunt elaborate pe baza conţinuturilor şi competenţelor asociate acestora, conform programelor.

Listele conținuturilor pentru simularea Evaluării Naționale în acest școlar sunt disponibile ► aici 

Pentru simularea Evaluării Naționale 2025, subiectele la limba română sunt redactate sub forma unei broșuri care se tipărește față-verso, așa cum este transmisă de Centrul Național pentru Politici în Educație și Evaluare. Elevii pot solicita pagini suplimentare, dacă este cazul.

Subiectele și baremele de evaluare pentru probele scrise din cadrul simulării examenelor naționale din acest an sunt publicate zilnic, la ora 15:00 (după încheierea fiecărei probe) ► aici. Programa pentru simularea Evaluării Naționale 2025, pentru absolvenții clasei a VIII-a, an școlar 2024 - 2025, este realizată în conformitate cu prevederile din Programa școlară pentru disciplina Limba și literatura română, clasele a V-a – a VIII-a, aprobată prin OMEN nr. 3393/28.02.2017, și cu Programa de examen de la Evaluarea naţională pentru absolvenţii clasei a VIII-a, aprobată prin OMEN nr. 4730/2022.

Conținuturi română, simulare Evaluare Naționala 2025:

Teme generale

Eu și universul meu familiar; Eu și lumea din jurul meu; Orizonturile lumii și ale cunoașterii; Reflecții asupra lumii

Lectură

− Cuvinte-cheie, idee principală, idee secundară, temă; planul simplu de idei; planul dezvoltat de idei.

− Tipare textuale de structurare a ideilor: textul narativ (narativul literar – în proză, în versuri: timp, spaţiu; instanţele comunicării narative: autor, narator, personaje; mijloace de caracterizare; narațiunea la persoana a III-a și la persoana I; acțiune, momentele subiectului/etapele acțiunii; narativul nonliterar: acțiune, participanți, timp, spaţiu; narativul în texte multimodale: text și imagine – banda desenată); textul descriptiv (literar – în proză, în versuri; nonliterar); textul dialogat (dialogul în textul literar; dialogul în textul scris și în spectacol; dialogul în textul nonliterar – interviul); textul explicativ; textul argumentativ.

− Versificație: rima, strofa, măsura versurilor;

− Tipuri de texte: textul epic, textul liric (exprimarea emoțiilor și a sentimentelor), textul dramatic și arta spectacolului (autor, personaj dramatic; rolul indicațiilor scenice; rolul dialogului; actori, decor, costume, lumini, muzică).

− Texte care combină diverse structuri textuale (explicativ, narativ, descriptiv, dialogat, argumentativ etc.).

− Strategii de comprehensiune: inferențe simple (relații cauză-efect, problemă-soluţie etc.); predicții; împărtășirea impresiilor de lectură; reprezentări mentale, integrarea informațiilor textului în propriul univers cognitiv și afectiv; reflecții asupra limbajului și a structurii textelor de tip epic, liric, dramatic; compararea a două sau mai multe texte sub aspectul conținutului și al structurii.

− Strategii de interpretare: răspuns afectiv; mesajul/mesajele textului; interpretarea limbajului figurat (personificarea, comparaţia, epitetul, enumerația, repetiția, metafora, aliterația, hiperbola, antiteza); interpretări multiple; argumentarea punctelor de vedere pe marginea textelor citite; dezbateri pe marginea textelor citite.

Redactare

− Etapele scrierii: generarea ideilor, planificarea, scrierea, rescrierea textului pentru a-i da coerență și claritate, pentru a nuanța ideile; corectarea greșelilor; prezentarea textului: scrisul de mână, așezarea în pagină; părţile textului: introducere, cuprins, încheiere; paragrafe; prezentarea textului: organizarea unui text în funcție de situația de comunicare; adecvarea la temă.

− Planul simplu de idei; planul dezvoltat de idei, rezumatul; transformarea vorbirii directe în vorbire indirectă.

− Tipare textuale de structurare a ideilor: narativ, descriptiv, dialogat, explicativ, argumentativ, integrarea părților; comparaţie, analogie, pro-contra, „întrebările jurnalistului” (cine? ce? când? unde? de ce?); integrarea părților.

− Comentarea unor pasaje din textele citite, descrierea unei emoţii; caracterizarea personajului; modalități de exprimare a preferințelor și a opiniilor; alte tipuri de texte: scrisoarea, e-mailul, jurnalul etc.;

− Etica redactării: originalitate; stil: proprietatea termenilor, puritate şi adecvare situaţională, originalitate, naturaleţe, eufonie, varietate, originalitate, concizie, corectitudine gramaticală, respectarea normelor ortografice şi de punctuaţie.

Elemente de construcție a comunicării:

Gramatică

• Enunțul: enunțuri asertive, interogative, exclamative, imperative; enunțuri eliptice; propoziția simplă; propoziția dezvoltată; propoziția afirmativă; propoziția negativă; norme de punctuaţie.

• Fraza: coordonarea prin juxtapunere și prin joncțiune; conjuncții coordonatoare; subordonarea prin conjuncții subordonatoare, prin pronume și adverbe relative; norme de punctuație (virgula, punctul-şi-virgula).

• Construcţii sintactice: construcţii active/construcţii pasive cu verbul a fi; construcţii impersonale; construcţii cu pronume reflexive;

• Predicatul verbal; predicatul nominal; numele predicativ; acordul numelui predicativ; subiectul exprimat (simplu şi multiplu); subiectul neexprimat (inclus, subînțeles); acordul predicatului cu subiectul; atributul (realizări prin adjectiv, substantiv, pronume, numeral, adverb); apoziţia; norme de punctuaţie; complementul: complementul direct, complementul indirect, complementul prepozițional; circumstanțialul de mod, circumstanțialul de timp, circumstanțialul de loc, circumstanțialul de cauză, circumstanțialul de scop; topica în propoziție; norme de punctuaţie (virgula).

• Realizări propoziționale ale unor funcții sintactice: atributiva, completiva directă, completiva indirectă, completiva prepozițională.

• Verbul (flexiunea verbului în raport cu numărul, persoana, modul și timpul): moduri verbale (indicativul, imperativul, conjunctivul şi condiţionalul-optativ) și timpurile lor; timpuri simple şi compuse; structura timpurilor compuse: verbe auxiliare (a fi, a avea, a vrea); verbe copulative (a fi, a deveni, a ajunge, a ieși, a se face, a părea, a rămâne, a însemna); forme verbale nepersonale; utilizări sintactice ale formelor verbale nepersonale: infinitivul, gerunziul, participiul, supinul; posibilități combinatorii ale verbului.

• Prepoziția.

• Substantivul: genul, numărul, cazul; tipuri de substantive: comun, propriu; substantive colective, substantive defective; punctuaţia vocativului; corelarea cazului morfologic cu funcția sintactică; posibilități combinatorii ale substantivului; articolul; posibilități combinatorii ale substantivului.

Pronumele: tipuri de pronume – pronumele personal, personal de politețe (flexiunea pronumelui personal în raport cu persoana, numărul, genul; flexiunea cazuală); pronumele reflexiv (diferența dintre pronumele reflexiv și pronumele personal); posibilități combinatorii ale pronumelui; anticiparea și reluarea prin clitice pronominale în cazul unor complemente; aspecte ortografice; pronumele posesiv şi adjectivul pronominal posesiv; pronumele demonstrativ şi adjectivul pronominal demonstrativ; folosirea corectă a pronumelor și a adjectivelor pronominale: interogativ, relativ şi nehotărât, a adjectivului pronominal de întărire; pronumele şi adjectivul pronominal negativ şi negaţia în propoziţie; posibilități combinatorii ale pronumelor și ale adjectivelor pronominale.

• Adjectivul: gradele de comparație; articolul demonstrativ; acordul adjectivului cu substantivul; topica adjectivului; adjectivul participial; posibilități combinatorii ale adjectivului.

• Adverbul: tipuri de adverbe (de mod, de timp, de loc); gradele de comparație.

• Numeralul: tipuri de numeral (cardinal, ordinal); aspecte normative; posibilități combinatorii ale numeralului.

• Interjecția; onomatopeele; interjecția predicativă.

Ortoepie şi ortografie

Alfabetul limbii române, ordonarea cuvintelor după criteriul alfabetic, dicţionarul, articolul de dicționar; tipuri de sunete: vocală, consoană, semivocală; corespondenţa sunet-literă; structura fonologică a cuvintelor: diftong, triftong, hiat; silaba, despărțirea în silabe (principiul fonetic); accentul, utilizarea corectă a accentului, variante accentuale admise/neadmise de normă; scrierea şi pronunţia cuvintelor de origine străină, conţinând foneme nespecifice limbii române.

Vocabular

Cuvântul, unitate de bază a vocabularului: formă şi sens (sensul de bază și sensul secundar; sensul propriu, sensul figurat); rolul contextului în crearea sensului; categorii semantice: sinonime, antonime, omonime, cuvinte polisemantice; câmpul lexical; mijloace de îmbogăţire a vocabularului (interne: derivarea, compunerea, conversiunea; cuvânt de bază şi cuvânt derivat; familia lexicală; externe: împrumuturi lexicale); îmbinări libere de cuvinte, locuțiuni, cuvinte compuse; confuzii paronimice, pleonasmul.

Variaţie stilistică

Limba standard; normă și abatere; limba vorbită şi limba scrisă (selecţia lexicală, construcţia frazei); istoria cuvintelor – variații ale formei și ale sensului în timp; limbaj popular, variaţie regională a limbii, variații de registru, jargonul, argoul; limbaj colocvial, limbaj cultivat (familiarizare); termeni ştiinţifici; valori stilistice ale diminutivelor; organizarea coerentă a textului: succesiunea ideilor, folosirea corectă a timpurilor verbale şi a anaforelor.

Elemente de interculturalitate

Identitate personală – identitate națională – diversitate culturală și lingvistică; elemente de mitologie românească; carte românească de învățătură: de la prima carte tipărită la cartea digitală; modele comportamentale în legende greco-romane, în textele literaturii universale; valori ale culturii populare în spațiul românesc; valori etice în legendele popoarelor; relații culturale constructive; noi și ceilalți; valori culturale românești în lume; despre limba și cultura țărilor din vecinătatea României; limba română în Europa; comunitatea lingvistică a vorbitorilor de limbă română de pretutindeni; contacte culturale.

Vezi aici ► MODELE DE SUBIECTE  Evaluarea Națională 2025

Simulare Evaluarea Națională 2025. Desfășurarea probei scrise la română

La prima probă susținută, elevilor le vor fi distribuite, pe bază de semnătură de primire, codurile individuale care înlocuiesc numele și prenumele. Pe baza acestor coduri vor afla ulterior rezultatele obținute. Lucrările elevilor care susțin simularea la Limba și literatura română sunt scanate de către profesorii asistenți, potrivit ghidului Ministerului Educației. Lucrarea se scanează cu prima pagină nesecretizată, cu colțul din dreapta desfăcut. Platforma elimină prima pagină a lucrării, cea care se scanează nesecretizată. În document se arată că fișierul rezultat în urma scanării va avea 2 pagini negre în plus față de lucrare: prima și ultima. Profesorii asistenți verifică dacă pe parcursul documentului paginile sunt întregi și lizibile. Dacă sunt pagini care nu se văd bine, profesorii corectori le vor șterge și vor scana din nou lucrarea. Fiecare lucrare este evaluată de doi profesori corectori, iar aceștia sunt selectați, cu prioritate, dintre profesorii care au urmat Programul de formare continuă în vederea constituirii Corpului de profesori evaluatori pentru examenele și concursurile naționale, după cum se arată în procedură.

Reguli de redactare a lucrărilor scrise la română

La proba de limba și literatura română și/sau maternă:

  • Sunt permise sublinierile pe text cu creion sau stilou/pix de culoare albastră.
  • În cazul itemilor care vizează sintaxa frazei, este permisă delimitarea propozițiilor în frază, fără a se considera semn particular.
  • Un răspuns completat poate fi corectat prin tăierea cu o linie orizontală a literei scrise și scrierea în dreapta a literei asociate răspunsului considerat corect.
  • Un răspuns care constă în marcarea cu X a unei opțiuni poate fi corectat prin tăierea cu o linie orizontală a marcajului X și marcarea cu X a răspunsului considerat corect.

Ce le este interzis elevilor în timpul probei scrise la română

Se interzice candidaților la evaluarea națională să introducă în sălile de examen ghiozdane, rucsacuri, sacoșe, poșete și alte asemenea obiecte, candidații având obligația de a lăsa obiectele menționate în sala de depozitare a obiectelor personale, stabilită de comisia din unitatea de învățământ - centru de examen în acest scop. Candidații care refuză depozitarea obiectelor menționate în sala stabilită de comisie în acest scop nu sunt primiți în examen. Se interzice candidaților la evaluarea națională să aibă, în sălile de examen, asupra lor, în obiectele de îmbrăcăminte sau încălțăminte, în penare și alte asemenea obiecte ori în băncile în care sunt așezați în sălile de examen orice fel de lucrări: manuale, cărți, dicționare, culegeri, formulare, memoratoare, notițe, însemnări, rezumate, ciorne sau lucrări ale altor candidați etc. care ar putea fi utilizate pentru rezolvarea subiectelor. Se interzice candidaților să aibă, în sălile de examen, asupra lor, în obiectele de îmbrăcăminte sau încălțăminte, în penare și alte asemenea obiecte sau în băncile în care sunt așezați în sălile de examen telefoane mobile, căști audio, dispozitive tip IoT, precum și orice mijloc electronic de calcul sau de comunicare/care permite conectarea la internet/la rețele de socializare, care ar putea fi utilizate în rezolvarea subiectelor, pentru efectuarea calculelor, pentru comunicare cu alți candidați/asistenți din unitatea/unitățile de învățământ/centrul/ centrele de examen sau cu exteriorul. Se interzice candidaților să comunice între ei sau cu exteriorul, să copieze, să transmită materiale care permit copiatul sau să schimbe între ei foi din lucrare, ciorne, notițe sau alte materiale care ar putea fi utilizate pentru rezolvarea subiectelor.

Baremul de corectare

După finalizarea probelor, ministerul Educației publică baremele de corectare, care detaliază modul de acordare a punctajelor pentru fiecare cerință. Acestea asigură transparența și obiectivitatea procesului de evaluare. Elevii și profesorii pot accesa baremele pe platforma oficială a subiectelor de examene naționale. 

Baremul de corectare pentru testarea la română, din cadrul simulării Evaluării Naționale din acest an, va fi publicat la ora 15:00 (după încheierea probei) ► aici  Pentru a se familiariza cu tipologia subiectelor și criteriile de evaluare, elevii și profesorii pot consulta modelele de subiecte și baremele aferente disponibile pe site-ul oficial al ministerului Educației.

Urmează simularea probei de matematică

După proba de limba și literatura română, simularea Evaluării Naționale continuă cu proba la matematică, programată pentru 18 martie 2025. Această probă va evalua competențele elevilor în domeniul matematicii, acoperind atât algebra, cât și geometria.

Pentru a obține rezultate optime, elevii sunt încurajați să: 

  • revizuiască noțiunile teoretice fundamentale și formulele esențiale.
  • exerseze rezolvarea problemelor din modelele de subiecte furnizate de ministerul Educației 
  • identifice și să lucreze suplimentar la tipurile de probleme care le-au creat dificultăți în trecut.

Participarea activă la aceste simulări oferă elevilor o perspectivă clară asupra nivelului lor de pregătire și le permite să își ajusteze strategiile de învățare pentru examenul final.

Reguli de redactare a lucrărilor scrise la matematică:

  • La figurile de la proba de matematică sunt permise marcajele pe figură și completarea figurilor cu creion sau stilou/pix de culoare albastră.
  • Este permisă realizarea unor figuri geometrice (cu creion sau stilou/pix de culoare albastră) în spațiul pus la dispoziție pentru rezolvarea problemelor.
  • Un răspuns de la Subiectul I sau de la Subiectul al II-lea poate fi corectat prin tăierea cu o linie orizontală și încercuirea altui răspuns considerat corect. Dacă elevul revine asupra răspunsului selectat/încercuit inițial și consideră ca fiind corectă o altă variantă, aceasta va fi scrisă în rubrica/celula dedicată punctajului atribuit itemului, aflată lângă zona cu cele patru variante de răspuns.

Vezi aici:

  • ORDINUL privind organizarea şi desfăşurarea evaluării naţionale pentru absolvenții clasei a VIII-a
  • Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea evaluării naţionale pentru absolvenții clasei a VIII-a
  • Programe examen evaluarea naţională pentru absolvenții clasei a VIII-a
  • Procedura asigurare conditii egalizare sanse pentru absolvenții clasei a VIII-a

Când se afișează rezultatele de la simularea Evaluării Naționale 2025

Rezultatele vor fi comunicate individual în data de 31 martie și vor fi analizate la nivelul fiecărei unități de învățământ prin discuții cu elevii, ședințe cu părinții, precum și în consiliile profesorale, în vederea adoptării unor măsuri punctuale adecvate pentru îmbunătățirea performanțelor școlare. Dat fiind că rezultatele se comunică individual, nu prin afișare, nu se vor înmâna elevilor coduri individuale pentru anonimizare. Obiectivele urmărite prin organizarea simulărilor la nivel național sunt familiarizarea elevilor cu rigorile unui examen real și optimizarea rezultatelor obținute de către elevi la finalul studiilor gimnaziale.

Notele obținute nu se trec în catalog. Prin excepție, la solicitarea scrisă a elevului/a părintelui, acestea pot fi trecute în catalog.

Calendarul simulării Evaluării Naționale 2025

Calendarul probelor scrise de la Simularea Evaluării Naționale, în anul școlar 2024—2024, aprobat prin ordin de ministru:

  • 17 martie – Limba și literatura română
  • 18 martie – Matematică
  • 19 martie – Limba și literatura maternă (pentru elevii care studiază în limbile minorităților naționale)
  • 31 martie – Comunicarea rezultatelor

Calendar Evaluarea Națională 2025

  • 10-13 iunie 2025: Înscrierea la Evaluarea Națională
  • 13 iunie 2025: Încheierea cursurilor pentru clasa a VIII-a
  • 23 iunie 2025: Limba și literatura română – probă scrisă
  • 25 iunie 2025: Matematică – probă scrisă
  • 27 iunie 2025: Limba și literatura maternă – probă scrisă
  • 3 iulie 2025: Afișarea rezultatelor inițiale, vizualizarea lucrărilor scrise și depunerea contestațiilor
  • 4-5 iulie 2025: Vizualizarea lucrărilor scrise și depunerea contestațiilor
  • 6-9 iulie 2025: Soluționarea contestațiilor
  • 10 iulie 2025: Afișarea rezultatelor finale.

Anul trecut, la simularea Evaluării Naționale 2024 -  proba scrisă la Limba și literatura română - elevii au primit cerințe de rezolvare din două fragmente de text. Primul a fost un fragment din romanul "În umbra ei" de Simona Antonescu, iar al doilea, un fragmeant din articolul profesorului Liviu Papadima "Pisica mea în sala de lectură", publicat în Dilema veche în 2017. 

Vezi aici ► Rezultate simulare Evaluarea Naţională 2024

Vezi aici ► sinteză edu.ro privind rezultatele simulării Evaluării Naționale 2024

Participarea la simulare oferă elevilor oportunitatea de a-și evalua nivelul de pregătire și de a identifica eventualele lacune în cunoștințe. De asemenea, aceasta contribuie la gestionarea emoțiilor și la familiarizarea cu condițiile de examen, aspecte esențiale pentru obținerea unor rezultate optime la Evaluarea Națională.

Veronica Micu

Absolventă a Şcolii Superioare de Jurnalism (SSJ). A început la "Gardianul", ca reporter de investigaţii, apoi s-a alăturat echipei "Jurnalul Naţional", unde a scris mai bine de 11 ani. A urmat site-ul miscareaderezistenta. ...

subiecte romana simulare evaluare nationala 2025 romana subiecte simulare evaluare nationala elevi
Întrebarea zilei
Banca Europeană a scăzut dobânda. Vă gândiţi să faceţi un credit în Euro?

Da

Nu

*după apăsarea butonului "Votează" pagina se va reîncărca pentru afișarea rezultatelor

Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰

Stiri Sportive Citește și
Localitatea de lângă București în care oamenii se mută pe capete. Arată ca...
Fanatik.ro
Publicat 09.03.2025
Iluzie optică virală | Doar un geniu poate găsi polițistul ascuns în această...
Gandul
Publicat 09.03.2025
Justin Trudeau, în lacrimi după o discuție aprinsă și plină de injurii cu Trump
Adevărul
Publicat 08.03.2025
Jurații Chefi la cuțite vorbesc cu emoție despre sărbătoritele zilei de 8...
A1
Publicat 07.03.2025
Horoscopul zilei de 10 martie 2025. Taurii lasă trecutul în spate. Află ce se...
CaTine
Publicat 09.03.2025
BREAKING NEWS / A murit celebrul astrolog Minerva! Gabriela Dima s-a stins din...
spynews.ro
Publicat 07.03.2025
Accident teribil în Germania: jucătorului român i-a fost amputat piciorul »...
GSP
Publicat 06.03.2025
Care sunt cele cinci țări din lume care nu pot fi cucerite? Geografia se află...
Click.ro
Publicat 08.03.2025
Cel mai bogat oraș din lume. Aici locuiesc 350.000 de milionari și 60 de miliardari
Useit
Publicat 08.03.2025
Concertele și spectacolele lunii martie! Ce mari artiști putem vedea
Money.ro
Publicat 06.03.2025
„Sute de ucraineni morți” și un avantaj clar pentru armata rusă, după ce...
libertatea.ro
Publicat 09.03.2025
Fanii Selenei Gomez au constatat că vocea ei a devenit mai monotonă și lipsită...
ZU
Publicat 09.03.2025
Mini tarte cu pastă de ciuperci și șuncă. Un aperitiv savuros
Hello taste
Publicat 08.03.2025
Supă cremă de morcovi și cartof dulce. Delicioasă și ușor de digerat
Deparinti
Publicat 09.03.2025
Hande Erçel a îmbrăcat o ținută demnă de podium. Vedeta s-a aflat printre...
Happy
Publicat 07.03.2025
Ramona Bădescu a vorbit despre planurile de nuntă! „Am pus totul la cale!”
BZI
Publicat 07.03.2025
Nouria Nouri, fosta soție a lui Daniel Iordăchioaie, și-a cunoscut actualul...
DIVA
Publicat 23.09.2024
Cât de eficiente sunt cremele cu colagen. Ce spune medicul dermatolog despre...
Medicool
Publicat 09.03.2025