625 de kilometri parcurşi în peste 18 ore. Cel mai "proaspăt" record al CFR, în materie de întârzieri
Trenul care circula între Curtici şi Capitală a întârziat aproape 7 ore, după ce locomotiva s-a defectat şi a trebuit să fie schimbată. Patru ore a durat operaţiunea, timp în care oamenii au îngheţat de frig, pentru că nu a fost nici căldură.
De Redactia Observator la 30.11.2018, 10:52- Alege ce urmează! Tu eşti liderul! Marcel Ciolacu, candidatul PSD la alegeri, faţă în faţă cu Alessandra Stoicescu de la ora 19:30, la Antena 1
- Alegeri prezidențiale 2024 LIVE TEXT. A început votul în diaspora. Primii români au votat în Noua Zeelandă
Trenul care circula între Curtici şi Capitală a întârziat aproape 7 ore, după ce locomotiva s-a defectat şi a trebuit să fie schimbată. Patru ore a durat operaţiunea, timp în care oamenii au îngheţat de frig, pentru că nu a fost nici căldură. Odată ajunşi în Bucureşti, unii călători au spus că este ultima dată când merg cu trenul.
După aproape 7 ore de întârziere, trenul a ajuns într-un final în Gara de Nord. Obosiţi şi supăraţi, călătorii s-au văzut, în sfârşit, la destinaţie.
Angajaţii CFR s-au resemnat. Pentru ei, a fost o călătorie obişnuită.
Mecanic tren: O avarie cu linia de contact. Am inteles ca despre asta ar fi fost vorba. Pe urma o locomotiva care s-a stricat si aia si... Niciun eveniment special.
Reporter: Se intampla iarna, nu?
Mecanic tren: Nu numai iarna. Se intampla de niste zeci de ani, din cauza ca nu s-au bagat bani in calea ferata, din cauza aia. Toate sunt vechi, nimic nu mai functioneaza, nu mai avem linii, ca le-am vandut.
Controlor tren: Ca de obicei, in Romania. Mai rau ca nu o sa fie nici prima, nici ultima data cand o sa se intample de-astea.
Reporter: Care credeti ca e solutia?
Controlor tren: Niciuna, la ora actuala, ca nu se va face nimic.