A început BLACK FRIDAY 2016! Care sunt primele firme ce au anunţat reduceri
BLACK FRIDAY. Doi dintre cei mai importanţi retaileri de produse IT, electronice şi electrocasnice din România, Flanco şi evoMAG, au dat startul reducerilor cu ocazia Black Friday pe data de 1 noiembrie, însă pregătesc reduceri şi mai mari începând cu 18 noiembrie, au anunţat marţi cele două companii.
De Redactia Observator la 17.11.2016, 11:32- EDIŢIE SPECIALĂ Observator. Primele EXIT POLL-uri ale Alegerilor Prezidenţiale, ora 21:00, LIVE la Antena 1
- COMPARAŢIE. Prezenţa la vot pe ore în primul tur al alegerilor prezidenţiale din 2014, 2019 şi 2024
BLACK FRIDAY. Doi dintre cei mai importanţi retaileri de produse IT, electronice şi electrocasnice din România, Flanco şi evoMAG, au dat startul reducerilor cu ocazia Black Friday pe data de 1 noiembrie, însă pregătesc reduceri şi mai mari începând cu 18 noiembrie, au anunţat marţi cele două companii.
BLACK FRIDAY. Flanco, unul dintre cei mai mari retaileri autohtoni de produse IT&C, electronice şi electrocasnice, a anunţat că anul acesta compania organizează cel mai mare eveniment de cumpărături al anului în perioada 1-20 noiembrie, cu reduceri de până la 80% pentru un stoc de 300.000 de produse.
BLACK FRIDAY. La Flanco, Black Friday va avea loc atât online, pe site-ul retailerului, cât şi în cele 118 magazine din toată ţara.
BLACK FRIDAY. ”După o perioadă în care Black Friday a fost asimilat cu sărbătoarea americană a reducerilor de preţ, treptat a devenit mai degrabă o perioadă în care retailerii acordă reducerile maxime pentru un număr foarte mare de produse”, a declarat directorul general al Flanco, Dragoş Sîrbu.
BLACK FRIDAY. Flanco are o experienţă de şase ani de Black Friday şi a decis să extindă perioada reducerilor la aproape trei săptămâni.
BLACK FRIDAY. Retailerul a pregătit stocuri de peste 100.000 de televizoare, 50.000 de telefoane, 100.000 de electrocasnice mici şi 70.000 de electrocasnice mari.
BLACK FRIDAY. Şi în acest an, Flanco oferă clienţilor posibilitatea achitării produselor în rate. În plus, clienţii pot opta pentru un credit obţinut pe loc, fără adeverinţă de salariu. Anul trecut, vânzările în rate au reprezentat nu mai puţin de 20% din total, reiese din date transmise de retailer.
BLACK FRIDAY. În acelaşi timp, retailerul online magazinul online de produse IT evoMAG, deţinut de firma Evolution Prest Systems, a demarat între 1 şi 4 noiembrie prima rundă de promoţii cu ocazia Black Friday.
BLACK FRIDAY. O parte importantă dintre clienţii români care vor face cumpărături cu ocazia Black Friday aleg să plătească în rate direct către magazine, fără dobândă.
BLACK FRIDAY. Valoarea medie a coşului de cumpărături pentru comenzile achitate în rate este între 800 şi 1.000 de lei, semnificativ mai mare faţă de valoarea medie a comenzilor înregistrate în mod obişnuit pe site, arată datele evoMAG.ro.
BLACK FRIDAY. „Prin prima rundă de Black Friday vrem să testăm apetitul românilor pentru reduceri semnificative şi este, în acelaşi timp, un test pe care îl facem să ne punem la punct pentru runda finală de Black Friday din 18-20 noiembrie”, a declarat proprietarul evoMAG, Mihai Pătraşcu.
BLACK FRIDAY. Reducerile disponibilie până pe 4 noiembrie vizează peste 6.500 de unităţi, din aproape toate categoriile de produse existente pe evoMAG.ro.
BLACK FRIDAY. Cele mai multe dintre produsele aflate acum la promoţie nu vor fi inlcuse în oferta de Black Friday din perioada 18-20 noiembrie.
BLACK FRIDAY. Reducerile de anul acesta din perioada de Black Friday vor viza aproximativ 25.000 de produse şi vor cuprinde aproape toate categoriile de produse existente pe evoMAG.ro.
BLACK FRIDAY. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness şi produse destinate nou-născuţilor.
BLACK FRIDAY. evoMAG a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 18,5 milioane euro, iar magazinul online este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane.
Principalii competitori ai retailerului sunt eMAG, Cel.ro şi Elefant.ro.