A1.ro se transformă! Site-ul numărul 1 de divertisment din România va avea o nouă prezentare
Site-ul numărul 1 de divertisment din România, a1.ro, pregătește o nouă experiență online pentru vizitatorii săi. Începând cu luna iulie, utilizatorii vor fi surprinşi cu un design nou, dar şi cu cel mai interesant şi mai captivant conţinut, indiferent că intră de pe calculator sau de pe mobil.
De Redactia Observator la 24.06.2016, 06:18Site-ul numărul 1 de divertisment din România, a1.ro, pregătește o nouă experiență online pentru vizitatorii săi. Începând cu luna iulie, utilizatorii vor fi surprinşi cu un design nou, dar şi cu cel mai interesant şi mai captivant conţinut, indiferent că intră de pe calculator sau de pe mobil.
Timp de patru luni, o echipă inventivă a căutat strategii prin care utilizatorii să aibă acces mult mai uşor la ce-i interesează.
"Este o încercare nouă pe piaţă pornind de la mobile friendly către varianta de desktop faţă de modul clasic în care se construiau site-urile până acum", a declarat Augustin Roman, director Digital Antena TV Group.
Noul design a1.ro îşi propune să ţină pasul cu preferinţele utilizatorilor, care, în proporţie de 60 la sută accesează acest site de pe mobil.
"Este, în primul rând adaptat şi foarte uşor de consumat pe device-urile mobile şi va fi, sperăm noi, o proiecţie reuşită a celui mai bun conţinut românesc de televiziune", a precizat Augustin Roman, director Digital Antena TV Group.
În ceea ce privește conținutul, a1.ro va pune accent pe producțiile Antena TV Group, cel mai mare producător de video local. Astfel, site-ul va răspunde cerințelor pieței și va acorda o atenție deosebită zonei video.
"Pe a1.ro, conţinutul Antenei 1 este scos în evidenţă. Este unul dintre obiectivele noastre. Iar dacă vor să vadă o emisiune pe care au ratat-o, vor avea un acces uşor, în antena play, unde noi găzduim în format premium toate emisiunile Antenei 1", a menţionat Augustin Roman.
Pentru a putea accesa conținutul în condiții optime, noul site se va concentra pe o poziționare mai bună a reclamelor și va pune accent pe formate mai mari, dar mai puține. Transformarea va avea loc din luna iulie.